Bryggeriet Legesenter DA

Elvegata 19 2609 Lillehammer

Siste vurderinger av behandlere ved Bryggeriet Legesenter DA

Tillitsvekkende.

Lege: Steinar Kuvås Grue Skrevet

Greit å få time. Jeg har bare vært hos han to ganger, men føler meg tatt vare på. Lett å snakke med. Føler meg tatt på alvor.

Seriøs og effektiv

Lege: Håvard Mæland Skrevet

Alltid imøtekommende, tar deg på alvor, gjør de undersøkelser som trengs, kommer med forslag og henviser videre uten at man må mase eller krangle på det. Ikke den mest pratsomme og utadvendte legen men det trenger jeg heller ikke så lenge han gjør jobben sitt ordentlig og tar deg som pasient på alvor.
Veldig fornøyd med han som fastlege til hele familien.
Skryt til resepsjonen også som ordnet så jeg og et av barna fikk komme
inn til konsultasjon selvom vi hadde tatt feil av dagen en gang vi var der!

Lytter, følger opp, god å samtale med

Lege: Birgitte Henriksen Gryting Skrevet

Birgitte er lege for hele familien. Hun tar oss alltid på alvor, lytter og anbefaler det hun mener er best. Vi er alle veldig fornøyd.

Distre

Lege: Steinar Kuvås Grue Skrevet

Virker ikke som har lest journal eller satt seg nok inn i saken eller husker hva som har blitt meldt/sagt tidligere. Må gjenta ting x ant ganger. Smiler, klapper på skuldra etc, og framstår som blid og hyggelig, og spør hvordan det går. Bra det, men virker utrygt når han har på forhånd faktisk har fått beskjed hva det gjelder. Virker lite oppdatert og uproff. Får selvfølgelig raskt time ettersom tenker det ikke er så på mange på listen..,

Trygg og empatisk

Lege: Birgitte Henriksen Gryting Skrevet

En fantastisk lege som som tar seg tid og ser deg. Hun er kunnskapsrik og holder seg oppdatert. Føler meg godt ivaretatt. Jeg er superfornøyd😊