Gladbakk Legesenter

Trondheimsveien 266-268 2070 Råholt

Siste vurderinger av behandlere ved Gladbakk Legesenter

uinteressert

Lege: Juan Turki Chako Skrevet

har brukt som fastlege i over 2 år. har fremdeles til gode og bli undersøkt.
noen ganger virker det som han ikke vet hvem pasienten er.
lang tid før videre henvisning blir skrevet. ikke å anbefale om kroppen er utslitt og trenger noe annet enn resepter.

Usympatisk og uinteressert

Lege: Lars Erik Kvernes Skrevet

Han er alltid forsinket, og gir deg følelsen av at han vil ha deg ut av kontoret igjen fortest mulig. Usympatisk og lite interessert i hva du har å si. Tar seg ikke tid til grundige undersøkelser, følger ikke opp prøveresultater og henviser helst ikke videre.

Generelt preget av å være stresset, og noe manglende kunnskaper.

Tar sykdom alvorlig, behandling med en gang.

Lege: Lars Erik Kvernes Skrevet

Han er en flink lege . Forstår og vet mye om sykdommer. Og flink med medisiner. Og alltid tar sin tid med sin pasiente.

Beste legen

Lege: Lars Erik Kvernes Skrevet

Dette er en lege som strekker seg det lille ekstra for hjelpe og deg. Seriøs og et Glimt i øyet samtidig som han yter max service. Har vært så heldig og hatt Lars Erik som fastlege noen år og håper han aldrig slutter på Råholt..... Meget fornøyd passient

Ufokusert, lite interessert i pasienten og later til å ikke vite noe om sine pasienter

Lege: Juan Turki Chako Skrevet

Har gått hos han i 3 år nå, og føler at han aldri har tid til meg. Under mitt andre svangerskap gikk jeg til kontroller hos han. Han kunne ikke måle livmor tok alltid 5 cm ekstra. Min datter har vært til kontroll hos han helt siden hun ble født og nå viser det seg at hun muligens har hoftedisplasi noe han burde ha sett, men det var det en annen lege som så. Etter å ha fortalt legen nesten hver gang vi har vært til kontroll at vi sliter med hennes søvn, hun går rart og har mye smerter har han konkludert med at det mest sannsynlig er PDA voksesmerter, og spør hver gang hva de har sagt på helsestasjon, hvor jeg hver gang har måtte poengtere at det er han som har vært legen under hver kontroll på helsestasjonen. Absolutt ikke en lege jeg vil anbefale til noen. Han lytter aldri virkelig etter og man føler aldri at man oppnår noe ved en konsultasjon.