Rebecca Setsaas

Autorisasjon (2007)

Rebecca Setsaas er en av 19 fastleger i Østre Toten

Siste vurderinger av Rebecca Setsaas

Dyktig lege

Flink og dyktig lege som er nøye og som sjekker en grundig veldig blid og forstålelse full og følger opp en bra, grunnen til venting på om og komme inn er at hun tar seg god tid med pasientene sine men det er det vært 9

Flink og profesjonell

Rebecca er den beste legen jeg noen gang har hatt. Hun ser hele pasienten, opptrer profesjonelt, og ikke minst er hun alltid i godt humør!

Min redning

Rebecca er en lege av de sjeldne. Hun ser DEG og ikke bare sykdommen din. Hun følger opp, sender deg på undersøkelser og BRYR seg virkelig. Møtet med Rebecca ble min redning! Hun er ekstremt kompetent i jobben sin, og vil virkelig ditt beste.

Vil aldri bytte!

En lege som tar pasientene sine seriøst og sender deg heller på en undersøkelse for mye enn for lite. Vil aldri bytte fastlege etter å ha vært hos henne.
Jeg sier det igjen: Flytter hun, flytter jeg etter.

Hun ser deg som pasient, lyttende, forståelsefull, hyggelig, faglig dyktig.Føler deg velkommen.

Hun er imøtekommende, ikke dømmende.Føler deg velkommen som pasient.Hun lytter til hva du har vanskelighet med. Tar deg på alvor.Spør om hva en selv mener, slik at en føler seg inkludert. Fantastisk lege.