Bøverbru Legekontor

Gimleveien 24 2846 Bøverbru

Siste vurderinger av behandlere ved Bøverbru Legekontor

Helt to(r)pp!

Lege: Øyvind Torp Skrevet

Flott lege med gode kunnskaper om det meste. Svarer fort på henvendelser / helsenorge / e-konsultasjon.
Takk for at sånne som deg finns

Engasjert, empatisk, trygg og kunnskapsrik

Lege: Per Erik Bø Skrevet

Meget god erfaring med legen gjennom mange år. Han er engasjert, empatisk og kunnskpasrik. Blid og imøtekommende.

Flink, nøye og oppmerksom

Lege: Per Erik Bø Skrevet

Alltid hyggelig, nøye, flink og oppmerksom. Har aldri behøvd å vente mer enn tre minutter.
En ekstra bonus at han er flyinteressert.

Veldig fornøyd

Lege: Øyvind Torp Skrevet

Føler meg trygg på Dr. Torp og man kan alltid snakke med han. Han tar seg god tid og sender deg ikke ut av kontoret før du føler deg ferdig. Eneste jeg kan si som er negativt er at han ikke ville tro meg når jeg var sikker på at det var psykosomatiske plager og ikke ibs mageplager, da han ville utrede mer før han satt en diagnose. Men så fort jeg sa ja til å gå på medisner ble dette bedre og vi ble enig. Han tar psykiske plager seriøst og henviser gjerne til videre spesialist, enten det er fysisk eller psykisk. Alt i alt er jeg veldig fornøyd og føler meg alltid godt tatt i mot. Han er enkel og forholde seg til! :)

Imøtekommende og kunnskapsrik

Lege: Øyvind Torp Skrevet

Alltid hyggelig med et lurt smil.
Skjønner raskt hva plagene kan skyldes og sender meg videre til mer undersøkelser hvis det trengs.