Bøverbru Legekontor

Gimleveien 24 2846 Bøverbru

Siste vurderinger av behandlere ved Bøverbru Legekontor

Forståelsesfull og løsningsorientert lege

Lege: Øystein Fagerhaug Skrevet

Jeg oppsøkte legen med en noe sensitiv problemstilling hvor jeg lett kunne følt meg både liten, skamfull og stigmatisert. Det opplevde jeg derimot ikke. Jeg følte meg både sett og hørt, og opplevde at jeg ble møtt på en forståelsesfull og ikke-dømmende måte. Jeg er veldig fornøyd med min egen fastlege, men han her gjorde et godt inntrykk.

Topp 1. lege!

Lege: Anders Sollien Skrevet

En mer forståelsesfull og hjelpsom lege skal man lete langt etter. Dessverre litt utilgjengelig visse dager, men svarer relativt kjapt på konsultasjoner eller meldinger.

Arrogant og avfeiende

Lege: Øyvind Torp Skrevet

Flyttet til distriktet og kastet meg på første og beste ledige fastlege. Angrer. Her er det åpenbart en representant for den gamle "legestand" - hvem er du, og hvem er jeg holdning. Byttet lege etter en gangs møte.

Lyttende, rolig

Lege: Øyvind Torp Skrevet

Jeg synes en av det viktigste tingene når jeg går til en lege er å bli tatt på alvor. Og at han/hun virkelig lytter. Det opplever jeg Øyvind gør.

Trygg og imøtekommende

Lege: Lydia Pettersbakken Skrevet

Opplever henne som betryggende og lett å åpne seg for. Jeg følte at hun lyttet og tok seg tid til å sette seg inn i problemene mine, samt at hun var kunnskapsrik.