Sjur Letnes Fossum

Tlf: 61 15 88 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Sjur Letnes Fossum er en av 28 fastleger i Gjøvik

Siste vurderinger av Sjur Letnes Fossum

En sympatisk lege.

Han forstår deg når du snakker til han, og lytter til det du har å si.

Forklarer saker og ting godt.

Veldig behagelig vesen.

Meget bra

Meget fornøyd med informasjon og oppfølging.
Flink til å lytte til pasienten.
Henviser lett til røntgen og andre for videre oppfølging.

Distré lege

Jeg har hatt Sjur som fastlege i over 3 år nå. Jeg er ikke fornøyd. Han virker distré, skriver og leser mye på pcen, noen ganger lurer jeg på om han i det heletatt hører etter...
Han vil ikke henvise meg videre, noe jeg mener jeg burde! Han tar ofte saker ut av sammenheng..

Noen ganger er han smilende og blid, men andre ganger ikke, snakker lite.. . Desverre desidert oftest det siste nevnte!

Skal sies at fordelen er at han er skjelden forsinket, og man får ofte time på dagen!

Eneste grunnen til at jeg ikke bytter fastlege er fordi det ikke er flere ledige på dette legesenteret.

Noe uhøflig

Det er ikke sikkert han er bevisst på det selv, men han oppleves nærmest som uhøflig. Jeg byttet derfor lege.

Dyktig lege.

Beste legen jeg har hatt. Føler meg godt ivaretatt som pasient. Har ikke byttet fastlege selv om jeg har flyttet. Flink med henvisninger.

Beste legen jeg har hatt!

Dr.Fossum er uten tvil den beste legen jeg har hatt. Han er veldig rett på sak og ønsker å finne en løsning som er til det beste for pasienten. Han kan virke veldig distre til tider,skriver en del på pc. Men tar alt man sier som pasient seriøst. Veldig bred faglig kunnskap. En dyktig lege!

Litt fjern

Er ofte mer opptatt av å skrive på pc enn å lytte til pasienten. Lar egne meninger stå i veien for videre henvisning.

Den beste legen jeg har hatt.

Hadde slitt med tennisalbue i flere år. Vært hos to spesialister, men det ble ikke bedre. I det Sjur Letnes Fossum ble min nye fastlege hadde han en metode som gjorde at det ble bra på 6 uker. Strålende.

Fistre lege, som ikke gir inntrykk av å bry seg om pasienten

Mer opptatt av å lese/skrive på pc, enn faktisk undersøke pasient. Dårlig holdning over for pasient. Ikke noe henvisnig eller videre underssøkelser. Bare beskjed om at det går sikkert over etterhvert!

Faglig dyktig og imøtekommende!

Den beste fastlegen jeg har hatt. Rask, effektiv, konkret, imøtekommende og løsningsorientert. Veldig behjelpelig og villig til å "gå den ekstra mila" for å få ting gjort. Ikke minst føler man at man blir godt ivaretatt og at han har et genuint ønske om å hjelpe. Positiv og veldig hyggelig!

Ikke distriktets beste lege

Mindre behjelpelig med helsesjekk. Skal helst ha symptomer for å utføre prøver. Måtte mase litt for å få den sjekken jeg ønsket. Ikke veldig fornøyd, men "gjør jobben".

Vennlig og høflig men kanskje sjenert?

Grei nok, uten store initiativ eller engasjement.
Han er høflig og rolig. Sjelden mye forsinket og virker ikke stressa eller travel.
Bruker flittig pc og leser på skjerm mer enn å se på pasienten.
Uklart når han er ferdig med egen lesing og hva han tenker.
Hadde vært fint å drøfta mer hans vurdering av egen sjukdom/plager.