Odontia Asker Tannlegesenter

Torvveien 12, Stasjonskvartalene, inng. C 1383 Asker
Odontia Asker Tannlegesenter holder til i Asker

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Odontia Asker Tannlegesenter

Veldig flink og sympatisk

Tannlege: Pål Schjeldrup Skrevet

Ei venninna anbefalte meg Pål og jeg angrer ikke å ha fått behandling hos han. Han forklarer veldig bra det som kjer med tennene dine og skaper tillit og trygghet.
Jeg er veldig fornøyd.

Meget dyktig!

Tannlege: Maria Vinterstø Jonsjord Skrevet

Hun er flink og nøye, og tar seg tid til pasienten. I tillegg er hun imøtekommende og positiv, så det føles fint å være pasient. Jeg setter pris på at hun forklarer hva hun gjør, hvorfor hun gjør det, og hva hun ser.

Veldig bra!

Tannlege: Kristin Rustand Skrevet

Profesjonell, effektiv og hyggelig! Har hatt Kristin nå i flere år. Har henne både for årlige sjekk og for noen større behandlinger som for eks setting av en krone. Hun gjør jobben sin veldig bra, gir alltid gode råd. Virker oppdatert i sitt yrke. Bruker de beste materialene. Det oppleves også at hun veldig engasjert i jobben sin og er interessert i pasienten. Det er en hyggelig atmosfære på tannlege sentret. Superfornøyd!

Fantastisk tannlege

Tannlege: Kristin Rustand Skrevet

Jeg begynte hos denne tannlegen etter å ha ganske lang og variert erfaring med tannleger og tannarbeid gjennom årene, blant annet på Tannlegehøyskolen. På min vei har jeg møtt mange arrogante eller usympatiske tannleger - noe flinke, noen ikke, og jeg har møtt noen sympatiske tannleger som ikke var så flinke faglig sett (og fått slite for det senere!).
KR er imidlertid den første jeg har møtt som er utrolig flink faglig - hun gjør en grundig og knakende god jobb, samtidig som hun er utrolig hyggelig og flink på kommunikasjon og forståelsesfull. Beste tannlege jeg noengang har hatt! Nå er det faktisk slik at jeg ser frem til en tannlegetime (utrolig nok). Håper hun fortsetter som tannlege så lenge jeg lever, og flytter hun så reiser jeg dit for min tannsjekk.

Fantastisk tannlege

Tannlege: Pål Schjeldrup Skrevet

Pål er utrolig dyktig, hyggelig og rolig ! Han regner alltid ut prisen på forhånd, gir god informasjon og er alltid presis. Stort pluss for sene åpningstider og bra fremkommelighet. Rent og pent !
Anbefales på det sterkeste.