Odontia Asker Tannlegesenter

Om klinikken

Asker Tannlegesenter Praxisklinikkene er et moderne tannlegesenter med bred kompetanse og erfarne tannleger. Vi har spesialisert oss på smertefri behandling til fornuftige priser.

Vi holder til i 4. etasje, inngang C, i Stasjonskvartalene (samme bygg som politiet), 15 meter fra togstasjonen og bussterminalen. Asker Tannlegesenter åpnet i Asker sentrum i 1997. Vi kan tilby parkering i underetasjen av bygget med heis opp til tannlegesenteret.

Klinikken drives av tannlege Elizabeth Günther som har over 30 års erfaring fra tannlegepraksis. Vi har i dag syv tannhelsesekretærer, seks tannleger, spesialist i endodonti (rotfyllinger), samt et helt narkoseteam med anestesilege og anestesisykepleier tilknyttet virksomheten i Asker. Sammen kan vi tilby et bredt spekter av oppdatert tannbehandling uten smerter.

Våre tannleger og sekretærer er svært omsorgsfulle og har lang erfaring i yrket. Her kan du stole på en smertefri behandling og gode resultater.

Våre behandlinger i Asker Tannlegsenter bygger på kunnskap og kompetanse, og vårt unike miljø av tannleger med forskjellig erfaring og spesialisering gjør at vi kan tilby blant annet:

* Tannlegevakt (åpent 8-20 hver dag man – tors, fre 8-16, lørdag etter avtale)
* Akutthjelp i Asker (vi tar i mot alle)
* Smertefri behandling
* Implantatbehandling
* Kosmetisk behandling
* Rotfyllingspesialist
* Alltid åpent hele sommeren og romjulen i Asker Tannlegesenter

Telefonnummer66 77 11 9966 77 11 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Nettsted
Torvveien 12, Stasjonskvartalene, inng. C 1383 Asker
Odontia Asker Tannlegesenter holder til i Asker

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Odontia Asker Tannlegesenter

Fantastisk tannlege

Tannlege: Kristin Rustand Skrevet

Jeg begynte hos denne tannlegen etter å ha ganske lang og variert erfaring med tannleger og tannarbeid gjennom årene, blant annet på Tannlegehøyskolen. På min vei har jeg møtt mange arrogante eller usympatiske tannleger - noe flinke, noen ikke, og jeg har møtt noen sympatiske tannleger som ikke var så flinke faglig sett (og fått slite for det senere!).
KR er imidlertid den første jeg har møtt som er utrolig flink faglig - hun gjør en grundig og knakende god jobb, samtidig som hun er utrolig hyggelig og flink på kommunikasjon og forståelsesfull. Beste tannlege jeg noengang har hatt! Nå er det faktisk slik at jeg ser frem til en tannlegetime (utrolig nok). Håper hun fortsetter som tannlege så lenge jeg lever, og flytter hun så reiser jeg dit for min tannsjekk.

Fantastisk tannlege

Tannlege: Pål Schjeldrup Skrevet

Pål er utrolig dyktig, hyggelig og rolig ! Han regner alltid ut prisen på forhånd, gir god informasjon og er alltid presis. Stort pluss for sene åpningstider og bra fremkommelighet. Rent og pent !
Anbefales på det sterkeste.

Beste tannlege!

Tannlege: Jahn-Roger Nygaard Skrevet

Tydelig faglig dyktig tannlege, som forklarer hele prosessen for pasienten underveis. Dette, i tillegg til godt humør, bidrar til at han gjør meg som pasient rolig og sikker på å være i de beste hender.

Har ikke selv tannlegeskrekk, men for de som har er Nygaard en tannlege å anbefale på det varmeste!

Bra totalinntrykk

Tannlege: Pål Schjeldrup Skrevet

God informasjon underveis, har vært veldig fornøyd og overvunnet moderat tannlegeskrekk. Hadde mye som måtte gjøres i starten, men fikk veldig god oppfølging under behandlingen. Kan anbefales på det sterkeste!

Super tannlege!

Tannlege: Pål Schjeldrup Skrevet

Kjempefornøyd med Pål. Har vært hos ham 3-4 ganger og vært veldig fornøyd hver eneste gang. Prater ikke alt for mye, og det han sier er smart.

Har aldri måtte vente på Pål. Er alltid presis til timene.