Sør-Fron Legesenter

Kommunevegen 1 2647 Sør-fron

Siste vurderinger av behandlere ved Sør-Fron Legesenter

God til å lytte, vennlig og dyktig

Lege: Anja Isabell Esmaeil Pour Zanjani Skrevet

Etter mange år med diverse arrogante fastleger, fant jeg endelig frem til dr. Anja Zanjani. Jeg hadde utviklet angst for å gå til lege, men med Anjas vennlighet og mildhet, våget jeg å ta opp ting som var viktig for meg.

Hun har hjulpet meg med henvisninger, legeerklæringer til NAV, oppfølging av blodprøver, m.m. Dette har vært av stor betydning for meg, og har ført til at jeg i dag har langt bedre livskvalitet, til tross for kronisk sykdom.

Selv om jeg ikke lenger bor i distriktet hvor hun jobber, har jeg valgt å beholde henne som fastlege. Hun har også pasienter fra distriktet hun jobbet i før, så vi er mange som er villig til å dra langt for å komme til henne.

Det er lett å kommunisere med Anja, som ikke har problem med å forstå dialekter. Mener å ha lest at hun opprinnelig er tysk, men har bodd mange år i Norge.

Dette er en lege å anbefale til alle som har hatt negative opplevelser tidligere. Jeg er veldig takknemlig for alt dr. Anja Zanjani har gjort for meg.

Tar pasienten på alvor, og sørger raskt for oppfølging!

Lege: Elisiv Teigen Skrevet

Jeg har bare positive opplevelser med Elisiv. Hun er flink til å lytte, følger opp, og sørger for videre oppfølging og behandling.

Trygg og kunnskapsrik.

Lege: Benedicte Karen Holager Skrevet

Hun er en fantastisk lege. Tar tak i ting, og gir seg ikke før hun har kommet til bunns i problemene. Har også tid til å høre på pasienten. Kan takke henne for at jeg kom tidsnok på sykehuset, da jeg hadde blødende magesår. Hun skjønte med en gang hva problemet var. Noe ikke legevakta i Sandefjord klarte å forstå.

Trygg og dyktig.

Lege: Anja Isabell Esmaeil Pour Zanjani Skrevet

En Lege med mine beste anbefalinger. Hun er nøye og tar seg god tid. Grunnen til at jeg ville sende en vurdering var imidlertid hennes evne til å finne problemet fort og gi riktig behandling raskt. Også er hun så "tilstede"

Flink og god

Lege: Benedicte Karen Holager Skrevet

Lytter til pasienten og følger opp pasienten sin. Kaller inn til timer for pøblodprøver 1 gang i halvåret som avtalt