Sør-Fron Legesenter

Kommunevegen 1 2647 Sør-fron

Siste vurderinger av behandlere ved Sør-Fron Legesenter

Fantastisk lege!

Lege: Benedicte Karen Holager Skrevet

Svært fornøyd med henne som fastlege. Føler meg alltid velkommen og godt ivaretatt. Kunne ikke hatt en bedre fastlege.

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Ammar Subhi Salama Skrevet

Opplever han som veldig flink og tar seg god tid. Lett i praten og har alltid godt humør. Opplever også at han viser omsorg og er genuint interessert i hvordan det går med deg, både under og etter timen. Anbefales!

Middels inntrykk

Lege: Rita Hansen Møller Skrevet

Er dessverre noe ustabil i humøret. Ganske flink til å stille diagnoser. Blir fort synlig stresset. Moderat fornøyd med henne. Vanskelig å snakke om personlige problemer med henne.

God til å lytte, vennlig og dyktig

Lege: Anja Isabell Esmaeil Pour Zanjani Skrevet

Etter mange år med diverse arrogante fastleger, fant jeg endelig frem til dr. Anja Zanjani. Jeg hadde utviklet angst for å gå til lege, men med Anjas vennlighet og mildhet, våget jeg å ta opp ting som var viktig for meg.

Hun har hjulpet meg med henvisninger, legeerklæringer til NAV, oppfølging av blodprøver, m.m. Dette har vært av stor betydning for meg, og har ført til at jeg i dag har langt bedre livskvalitet, til tross for kronisk sykdom.

Selv om jeg ikke lenger bor i distriktet hvor hun jobber, har jeg valgt å beholde henne som fastlege. Hun har også pasienter fra distriktet hun jobbet i før, så vi er mange som er villig til å dra langt for å komme til henne.

Det er lett å kommunisere med Anja, som ikke har problem med å forstå dialekter. Mener å ha lest at hun opprinnelig er tysk, men har bodd mange år i Norge.

Dette er en lege å anbefale til alle som har hatt negative opplevelser tidligere. Jeg er veldig takknemlig for alt dr. Anja Zanjani har gjort for meg.

Tar pasienten på alvor, og sørger raskt for oppfølging!

Lege: Elisiv Teigen Skrevet

Jeg har bare positive opplevelser med Elisiv. Hun er flink til å lytte, følger opp, og sørger for videre oppfølging og behandling.