Sør-Fron Legesenter

Telefonnummer61 29 91 0061 29 91 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Kommunevegen 1 2647 Sør-Fron

Siste vurderinger av Sør-Fron Legesenter

Empatisk

Lege: Rita Hansen Møller Skrevet

Hun greide det andre ikke hadde klart,å bryte gjennom forsvarsbarrierene mine,og på den måten begynne å avdekke de egentlige problemene mine,livsange sådan.
Glad jeg har henne,

Veldig bra. Har satt seg inn i din journal.

Lege: Anja Isabell Esmaeil Pour Zanjani Skrevet

Lytter og har satt seg inn i din journal ved besøket. Gir seg passe tid til en samtale med pasienten.

Den beste legen jeg har hatt.

Lege: Rita Hansen Møller Skrevet

Veldig forståelsesfull.Genuint interresert og imøtekommende. Tar ting på alvor og gir trøst og medfølelse.Er heller ikke redd for komme med meninger som kan føles sårende ved første utale, tar seg tid til å forklare hvorfor. Har stor innsikt i psyk.helse noe som føles veldig betryggende. Har stor tiltro til legen og har alltid fått mye hjelp og støtte.

ufølsom

Lege: Rita Hansen Møller Skrevet

Føler at denne legen viser liten medfølelse for et sykt barn. Var på legevakten en kveld med et lite barn med falsk krupp. Ingen medfølelse å få.

flink, respektfull lege

Lege: Elisiv Teigen Skrevet

En lege som tar deg på alvor, hjelper deg med en gang. Blid og positiv. Tar seg god tid til pasienten, ordner opp når jeg er der. Aldri hatt noe negativ opplevelse med Elisiv Teigen.