Elisiv Teigen

Autorisasjon (1998)

Sør-Fron Legesenter Telefonnummer61 29 91 0061 29 91 ...
Kommunevegen 1 2647 Sør-fron
Elisiv Teigen er en av 5 fastleger i Sør-Fron

Siste vurderinger av Elisiv Teigen

Tar pasienten på alvor, og sørger raskt for oppfølging!

Jeg har bare positive opplevelser med Elisiv. Hun er flink til å lytte, følger opp, og sørger for videre oppfølging og behandling.

flink, respektfull lege

En lege som tar deg på alvor, hjelper deg med en gang. Blid og positiv. Tar seg god tid til pasienten, ordner opp når jeg er der. Aldri hatt noe negativ opplevelse med Elisiv Teigen.

For lite tak i henne!

Min erfaring med henne, som pårørende til en eldre kvinne, er ikke av det gode. Oppfatter hennes oppfølging av pasienten som til dels mangelfull og føler at hun ikke har evnen til å informere eldre mennesker slik at budskapet når gjennom. Føler videre at hun ikke er kompetent nok verken innen alderspsykiatri eller når det kommer til å diagnostisere og foreslå behandling for kognitiv svekkelse.

Pårørende sitter igjen med følelsen av at ingenting skjer og ingenting blir gjort etter gjentatte legebesøk. Opplever at hun påpeker det ene og det andre, dog uten å forklare skikkelig, uten å prøve på behandling eller informere pasient/pårørende om evt mistanker. Det er for lite tak i henne på mange måter. Som pårørende får en følelsen av en viss maktesløshet. Pasienten føler at det er bortkasta å være innom legekontoret.

Tar ikke pasienten på alvor

Min erfaring er ikke god. Hadde henne tidligere i flere år og følte vell egentlig aldri at jeg ble tatt på alvor. Også veldig stressa og har lite tid, i tilegg til at det er omtrent umulig å få time hos henne. Hadde i 90 % av tilfellene alle mulige vikarer.

Er den beste legen jeg har hatt!

Er den beste legen jeg har hatt! Hun er en god lytter. Hun kommer med gode faglige råd å veiledning , å hun har min fulle tillit. Hun bruker alltid god tid , jeg har aldri opplevd følelsen av at hun har dårlig tid. Hun er alltid å få tak i på telefonen om noe skulle komme på , hennes tilstedeværelse er stor. Opplever denne kontakten som trygg og god. All ære til en praktfull og drivende flink lege :)