Kokstad Tannlegepraksis

Kokstad Tannlegepraksis holder til i Bergen

Siste vurderinger av Kokstad Tannlegepraksis

Anbefales

Tannlege: Vigdis Aarli Skrevet

Har vært pasient hos tannlege Vigdis Aarli i flere år og er meget fornøyd. Praksisen er lys og trivelig. Man blir alltid godt mottatt. Hun gjør fint arbeid. Anbefales

En hyggelig og veldig profesjonell tannlege

Tannlege: Hanis Dugum Skrevet

Jeg vil på mitt sterkeste anbefale denne mannen. Hanis Dugum er en veldig hyggelig og ikke minst profesjonell tannlege. Har hatt mange besøk hos han, og alt i alt det beste å si om han. Jeg vil nok komme igjen til denne gode mannen/tannlegen.

Utrolig flink

Tannlege: Kjersti Gjerde Skrevet

Jeg gikk fast til Kjersti i flere år da jeg bodde i Bergen. Hun tok min tannlegeskrekk (fra barndom) på alvor og beroliget meg alltid med å forklare hva hun gjorde, og flytte fokus med å snakke om andre ting ;-) Hun er utrolig kjapp og virker til å ha alt hun trenger av utstyr i orden. Kan virkelig anbefales. Alltid blid og positiv.

En av de beste i Bergen!

Tannlege: Hanis Dugum Skrevet

Ingen ting negativt med denne hyggelige tannlegen. Lys, moderne, trivelig praksis, forklarer alt han skal gjøre, lett på hånden, grei pris osv. Anbefales på det sterkeste!

Veldig flink tannlege

Tannlege: Hanis Dugum Skrevet

Jeg følte meg godt ivaretatt. Fikk en veldig god og profesjonell behandling hos ham. Vil anbefale denne tannlegen på det varmeste.