Kokstad Tannlegepraksis

Kokstadvegen 23 5257 Kokstad
Kokstad Tannlegepraksis holder til i Bergen

Siste vurderinger av Kokstad Tannlegepraksis

Ikke særlig fornøyd med utført arbeid

Tannlege: Hanis Dugum Skrevet

Veldig blid og hyggelig tannlege, men jeg var ikke helt fornøyd med utført arbeid. Måtte tilbake igjen etter 5 dager og få gjort hele behandlingen på nytt, riktignok som reklamasjon og uten å betale mer.

Flink tannlege

Tannlege: Hanis Dugum Skrevet

Tannlege Dugum er både flink og hyggelig. Har bare positiv erfaring å komme med etter at jeg avsluttet en lang behandling hos ham. Kan trygt anbefale Hanis.

Kjempe flink

Tannlege: Kjersti Gjerde Skrevet

Kjempe flink tannlege.
Fant tannlege kontoret på et Groupon tilbud for noen år tilbake og har gått dit siden.
Jeg drar til tannlegen to ganger i året og har alltid fått veldig god behandling og oppfølging av både Kjersti og hennes flinke tannpleier Natalie.

Plasseringen av kontoret passet kjempe bra når jeg jobbet på Flesland, men nå som jeg jobber i sentrum vurderer jeg å bytte tannlege til noe nærmere, selv om jeg er veldig fornøyd!

En kjempeflink tannlege og så er han artig og utrolig hyggelig. Gleder meg til å gå til ham.

Tannlege: Hanis Dugum Skrevet

Hadde ekstrem tannlege skrekk før jeg begynte hos Hanis. Nå er det bare kjekt hos tannlegen.

Kan anbefales

Tannlege: Hanis Dugum Skrevet

Behagelig tannlege som gjør godt arbeid. Prisen er det ikke noe å si på. Kan trygt anbefale Dugum.