Tannlegene Martem & Helland

Tannlegene Martem & Helland holder til i Bergen

Siste vurderinger av Tannlegene Martem & Helland

Verre enn offentlig tannlege

Tannlege: Beate Vik Kleivdal Skrevet

Kom inn for å fylle hakk i framtennene, og under behandlingen pusset de vekk deler av de naturlige nedre tennene mine for å få plass til den midlertidige fyllingen. De nedre tennene mine er nå en del skarpere med ubehagelige hakk, og kommer nok til å forbli sånn for resten av livet. Behandlingen kostet 2500kr, og dagen etter merket jeg at det allerede hadde komt et hakk i fyllingen.

For nesten 2 år siden fikk jeg både undersøkelse og fylling av hakk hos offentlig tannlege for rundt 600kr, og merket ingen forskjell i fyllingen før det hadde gått noen måneder.

Det at en privat tannlege som er mer enn 4 ganger dyrere ikke bare er verre på behandling men også klarer å skade tennene burde være uakseptabelt.

Behagelig besøk

Tannlege: Anne Grethe Martem Skrevet

flink faglig, ikke noe knussel. Litt mye country og nynning, men så lenge arbeidet blir utført med kvalitet får vi akseptere noe varierende musikksmak.
Bare de ikke begynner med plystring

Kostbar opplevelse

Tannlege: Beate Vik Kleivdal Skrevet

Beate har et behagelig og fint vesen, men er samtidig blant de dyreste tannlegene i byen. Er lite flink til å informere om prisen på arbeidet som skal gjøres, slik at regningen lett kan komme som en ubehagelig overraskelse.
Tannleger er faktisk forpliktet til å informere om behandling som vil koste over 5000 kroner totalt, og akkurat her har dette tannlegesenteret et visst forbedringspotensiale.

Dyktig tannlege

Tannlege: Anne Grethe Martem Skrevet

Beste tannlegen jeg har vært hos. Behagelig, flink, og veldig hyggelig personale.

Hun setter bedøvelse slik at du ikke merker det!

Kjempeflink

Tannlege: Anne Grethe Martem Skrevet

Dyktig tannlege som gjør bra arbeid og benytter seg av moderne utstyr. Utenom vanlig sjekk av tenner, har jeg også trukket to visdomstenner. Jeg var veldig nervøs, men hun fikk meg til å slappe av og føle meg trygg. Tennen ble trukket uten smerte eller andre problemer. Har gått til henne i noen år nå, og kan virkelig anbefale henne! De andre som jobber på tannlegekontoret virker også veldig hyggelige. Jeg har full tillitt til henne og hennes kompetanse.