Tannlegene Martem & Helland

Telefonnummer55 13 93 0355 13 93 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Østre Nesttunvegen 6 5221 Nesttun
Tannlegene Martem & Helland holder til i Bergen

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Tannlegene Martem & Helland

Kostbar opplevelse

Tannlege: Beate Vik Kleivdal Skrevet

Beate har et behagelig og fint vesen, men er samtidig blant de dyreste tannlegene i byen. Er lite flink til å informere om prisen på arbeidet som skal gjøres, slik at regningen lett kan komme som en ubehagelig overraskelse.
Tannleger er faktisk forpliktet til å informere om behandling som vil koste over 5000 kroner totalt, og akkurat her har dette tannlegesenteret et visst forbedringspotensiale.

Dyktig tannlege

Tannlege: Anne Grethe Martem Skrevet

Beste tannlegen jeg har vært hos. Behagelig, flink, og veldig hyggelig personale.

Hun setter bedøvelse slik at du ikke merker det!

Dyktige, men er dette dyreste tannlegen i byen?

Dette er den dyreste tannlegen i Bergen, per januar 2017, i følge

Undersøkelse oppgitt på nettsted: 1265,-

Som er i særklasse dyrest i Bergen.

I følge nettsiden skal prisen inkludere kontroll av tenner, tannkjøtt og munnhulen, 2 røntgenbilder, enkel tannrens, hygienetillegg og alle nødvendige kostnader knyttet til behandlingen.

Så ser jeg at mitt besøk kostet: kr 1385:

undersøkelse, recall: 585
enkel rens 490
hygiene 130
bitewings 180
--------------------------------
totalt 1385

Samtidig som man ligger øverst på oppgitt pris, så er faktisk en standard undersøkelse enda dyrere, reelt sett

Men spørsmålet er hva er reell kostnad hos andre tannleger. Usikker på om dette nettstedet faktisk oppgir riktig sluttpris hos andre tannleger.

Kjempeflink

Tannlege: Anne Grethe Martem Skrevet

Dyktig tannlege som gjør bra arbeid og benytter seg av moderne utstyr. Utenom vanlig sjekk av tenner, har jeg også trukket to visdomstenner. Jeg var veldig nervøs, men hun fikk meg til å slappe av og føle meg trygg. Tennen ble trukket uten smerte eller andre problemer. Har gått til henne i noen år nå, og kan virkelig anbefale henne! De andre som jobber på tannlegekontoret virker også veldig hyggelige. Jeg har full tillitt til henne og hennes kompetanse.

Flink og behagelig tannlege

Tannlege: Anne Grethe Martem Skrevet

Har hatt denne tannlegen i flere år. Faglig flink, gjør godt håndtverk og har en behagelig tillitsfull personlighet. Kan anbefales.