Tannlegene Martem & Helland

Telefonnummer55 13 93 0355 13 93 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Østre Nesttunvegen 6 5221 Nesttun
Tannlegene Martem & Helland holder til i Bergen

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Tannlegene Martem & Helland

Behagelig besøk

Tannlege: Anne Grethe Martem Skrevet

flink faglig, ikke noe knussel. Litt mye country og nynning, men så lenge arbeidet blir utført med kvalitet får vi akseptere noe varierende musikksmak.
Bare de ikke begynner med plystring

Kostbar opplevelse

Tannlege: Beate Vik Kleivdal Skrevet

Beate har et behagelig og fint vesen, men er samtidig blant de dyreste tannlegene i byen. Er lite flink til å informere om prisen på arbeidet som skal gjøres, slik at regningen lett kan komme som en ubehagelig overraskelse.
Tannleger er faktisk forpliktet til å informere om behandling som vil koste over 5000 kroner totalt, og akkurat her har dette tannlegesenteret et visst forbedringspotensiale.

Dyktig tannlege

Tannlege: Anne Grethe Martem Skrevet

Beste tannlegen jeg har vært hos. Behagelig, flink, og veldig hyggelig personale.

Hun setter bedøvelse slik at du ikke merker det!

Kjempeflink

Tannlege: Anne Grethe Martem Skrevet

Dyktig tannlege som gjør bra arbeid og benytter seg av moderne utstyr. Utenom vanlig sjekk av tenner, har jeg også trukket to visdomstenner. Jeg var veldig nervøs, men hun fikk meg til å slappe av og føle meg trygg. Tennen ble trukket uten smerte eller andre problemer. Har gått til henne i noen år nå, og kan virkelig anbefale henne! De andre som jobber på tannlegekontoret virker også veldig hyggelige. Jeg har full tillitt til henne og hennes kompetanse.

Flink og behagelig tannlege

Tannlege: Anne Grethe Martem Skrevet

Har hatt denne tannlegen i flere år. Faglig flink, gjør godt håndtverk og har en behagelig tillitsfull personlighet. Kan anbefales.