Beate Vik Kleivdal

Iristannlegene Prisliste
Tannlegene Martem & Helland Prisliste

Iristannlegene
Hamnevegen 48 5200 Os
Tannlegene Martem & Helland Telefonnummer55 13 93 0355 13 93 ...
Østre Nesttunvegen 6 5221 Nesttun
Beate Vik Kleivdal er tannlege i Bjørnafjorden og Bergen

Siste vurderinger av Beate Vik Kleivdal

Kostbart og lite informerende

Klinikk: Iristannlegene Skrevet

En veldig kostbar og ubehagelig opplevelse når hun setter av 1 time hvert besøk, uten å informere over hva som skal fikses eller hvor lenge du ender opp med å sitte der. Har gått årlig til tannlege (andre vel å merke) og har aldri hatt noen store problemer med tennene, men ble informert at jeg plutselig hadde utallige mange feil som måtte fikses. Har måtte tatt røntgenbilde 3 av 4 besøk på rad, siden bildene var aldri god nok, om må betales av meg.

For all del grei dame, men en virkelig dårlig og ubehagelig opplevelse som gjør at jeg ikke ønsker å komme tilbake og ikke anbefaler til andre.

Kostbar opplevelse

Klinikk: Tannlegene Martem & Helland Skrevet

Beate har et behagelig og fint vesen, men er samtidig blant de dyreste tannlegene i byen. Er lite flink til å informere om prisen på arbeidet som skal gjøres, slik at regningen lett kan komme som en ubehagelig overraskelse.
Tannleger er faktisk forpliktet til å informere om behandling som vil koste over 5000 kroner totalt, og akkurat her har dette tannlegesenteret et visst forbedringspotensiale.

Svært dyktig

Klinikk: Tannlegene Martem & Helland Skrevet

Eg har nytta henne i mange år og voresvært nøgd. Ho er hyggeleg, roleg og får meg til å slappa av i tannlegestolen. Ho har i lag med sin tidlegare kollega, H. Gjengedal, kurert meg for tannlegeskrekk. Som sat djupt etter ei rekkje opplevingar med skuletannlegen.