Kapp Legesenter

Telefonnummer61 14 70 0061 14 70 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Mjøsvegen 549 2849 Kapp

Siste vurderinger av Kapp Legesenter

Trygg, empatisk og meget kunnskapsrik.

Lege: Jan Cornelis Walig Skrevet

Fikk dr. Walig etter at min daværende fastlege gikk ut i permisjon. Positivt overrasket ved første konsultasjon, god lytter, stor empati og meget kunnskapsrik. Ivaretar pasientens best på alle mulige områder! Glimt i øyet og gir gode vibber. Flott lege.

Svært hyggelig å tydelig kunnskapsrik

Lege: Inese Riekstina Skrevet

Har bare godt å si om henne. Får grundig forklart ting å føler meg godt ivaretatt som hennes pasient.

Veldig fornøyd!

Lege: Ida Marie Ringerud Skrevet

Min fastlege hadde ferie, så fikk time hos Ida Marie RIngerud.
Ble i høyeste grad hørt, fikk veldig gode forklaringer. God tid (var siste pasient). Betryggende møte.

Arrogant

Lege: Ida Marie Ringerud Skrevet

Passer ikke i legeyrket og hører ikke hva pasienten sier. Er mer opptatt av boka og sine egne meniger. Henviser ikke og undersøker ikke om hun mener hun har rett. Også er hun nesten alltid utilgjengelig. Ble byttet til denne fastlegen da hun tok over min gamle sine lister. Byttet fort.

Ikke fornøyd!

Lege: Ida Marie Ringerud Skrevet

Anbefaler henne ikke som lege, blir totalt overkjørt, henvisningen ble aldri sendt, veldig glad jeg byttet fastlege. Føler ikke hun behandlet meg med respekt, så styr unna folkens!!!