Kapp Legesenter

Mjøsvegen 549 2849 Kapp

Siste vurderinger av behandlere ved Kapp Legesenter

Trygg, kunnskapsrik og tar deg på alvor

Lege: Inese Riekstina Skrevet

Dr Riekstina er svært behagelig og trygg i måten hun møter deg . Føler deg svært godt ivaretatt og er en god lytter og tar deg virkelig på alvor . Anbefales på det sterkeste.

Aldri fått så god hjelp av en lege noen gang!

Lege: Inese Riekstina Skrevet

Inese er virkelig enestående! Har aldri fått så god hjelp og oppfølging av noen lege noensinne som jeg får av henne! Hun er fantastisk og tar deg virkelig på alvor.

Medfølende, oppmuntrende og utrolig snill

Lege: Ida Marie Ringerud Skrevet

Hatt Ida Marie som fastlege siden 2018. Fra dag en ble jeg møtt med et smil og utrolig god støtte og forståelse rundt min psykiske helse.
Hun er alvorlig når det trengs men uten problemer kan spøke litt for å lette litt på stemningen.
Jeg er ufattelig takknemlig for at jeg har Ida Marie som min fastlege, gleder meg til hun er tilbake i starten av 2021!

Fantastiske Ida Marie

Lege: Ida Marie Ringerud Skrevet

Endre opp med Ida ved ett lykketreff, hun har hjulpet meg gjennom tunge tider, både fysisk og psykisk, er lyttende, tar grep, tar seg den tia pasienten trenger, men sier også klart ifra når man er på villspor. Hun reddet oss også fra morsmelkerstatning, som førstegangs fødende visste vi lite, og gikk oss lett bort i "råd" på nettet. Og fra føden fikk vi et klart inntrykk av at de mente vi ikke kom til å klare å amme. Etter at melka nesten var borte fikk vi råd av Ida, og etter 14 dager var melkeproduksjon økt fra nesten 0 - 100 ml pr amming. Vår 4 mnd gamle sønn på 8 kg har fullammet de siste 2.5 månedene. Dette hadde vi ikke klart uten Ida Marie. Rett og slett ett fantastisk menneske og en svært dyktig lege.

Misfornøyd

Lege: Ida Marie Ringerud Skrevet

Er ikke fornøyd med måten jeg har blitt møtt på, legen virker irritert på meg og jeg har ikke fått noe god oppfølging. Byttet lege.