Kapp Legesenter

Mjøsvegen 549 2849 Kapp

Siste vurderinger av Kapp Legesenter

Beste legen jeg har hatt!

Lege: Ida Marie Ringerud Skrevet

Jeg fikk Dr. Ringerud som lege da min tidligere lege pensjonerte seg. Dette er jeg virkelig glad for! Vi fikk så god kjemi fra dag 1. Hun leste meg som en åpen bok fra start, og har hjulpet meg, støttet meg og oppmuntret meg gjennom noen av de tyngste årene i mitt liv. Hun henviste meg til DPS. Noe jeg virkelig trengte. Jeg føler meg så ivaretatt hver gang jeg er der. Og går alltid ut igjen med et smil. Kjenner henne ikke i igjen i alt det negative folk skriver her. Jeg vil aldri bytte fastlege! Heia Ida <3

beste legen jeg har vært hos

Lege: Ida Marie Ringerud Skrevet

Følte meg sett, hørt og tatt vare på, noe jeg virkelig trengte i den situasjonen. Forstår ikke hvorfor hun har så dårlig rate fra før, for dette er den beste legen jeg har møtt. Jeg blir møtt både på et menneskelig og en profesjonell måte, som gjør opplevelsen SÅ mye bedre enn tidligere erfaringer. Jeg dro hjem med en god følelse.
Også veldig god med psykiske lidelser, ville uten tvil valgt henne hvis det er sentralt i livet.

Utrolig flink og hjelpsom!

Lege: Ida Marie Ringerud Skrevet

Utrolig dyktig og hjelpsom lege som stiller opp. Er genuint interessert i å hjelpe og bryr seg om pasienten. I tillegg er hun super med barn. Anbefales!

Lite kunnskap

Lege: Ida Marie Ringerud Skrevet

Legen har veldig lite kunnskap om ting en lege burde vite, og tror at alt løses ved å ta seg sammen og smile. Føler meg ikke trygg hos legen. Hun virker fryktelig overarbeidet og har alltid dårlig tid. Tror denne legen passer bedre for barn enn for voksne med problemer hun ikke har vært borti før, og ikke vet hvordan hun skal løse.

Kunnskapsrik og jordnær.

Lege: Inese Riekstina Skrevet

Inese er en av de flinkeste legene jeg har møtt. Hun er kunnskapsrik, forståelsesfull og tålmodig. Hun tar deg på alvor, selv med de minste ting. Hun er en god lytter, og innhenter raskt mer kompetanse hvis hun er i tvil. Hun er også veldig flink med barn, og tar seg god tid når man som mor er ekstra sårbar når barnet er syk.
En lege som virkelig brenner for jobben sin!