Kapp Legesenter

Samfunnsparken 12 2849 Kapp

Siste vurderinger av behandlere ved Kapp Legesenter

Endelig en lege som reagerer!

Lege: Ida Marie Ringerud Skrevet

Er så glad for å ha fått Dr.Ringerud som fastlege. På den korte stunden som har gått har mer skjedd enn de foregående 20 årene.
Er så takknemlig for tiltak som har blitt gjort i stedet for å bare pøse på med medisiner..
Empatisk, tøff, lytter og handler 👌🏻 Hun tegner og forklare, viser og oversetter så hun er sikker på at jeg forstår.
Har absolutt ingenting å klage på her..
Anbefaler på det sterkeste!

Missfornøyd

Lege: Ida Marie Ringerud Skrevet

Blir ikke hørt, det hjelper lite å ha en fastlege som ikke gidder å hjelpe, vi har måttet dra på div poliklinikker o.l. og fått henvisninger gjennom dem istede for fastlege da hun rett og slett ikke gidder!

Misfornøyd

Lege: Ida Marie Ringerud Skrevet

Hatt et besøk hos henne da min fastlege hadde ferie, og jeg opplevde legen som hyggelig, men at hun var overkjørende og hensynsløs. Forsøkte å forklare situasjonen, men det viser seg at det som står i pensum og det henne har opplevd selv er viktigere enn pasientens egne erfaringer.

Det som hadde gjort mitt besøk hos Ringerud bedre, er hvis hun hadde lyttet. Å lytte til pasienten sine egne erfaringer, og ta hensyn til disse for at pas skal føle seg hørt.

Dårlig opplevelse

Lege: Ida Marie Ringerud Skrevet

Her var det dessverre bare plass til legen i konsultasjonen. Kom nesten ikke til ordet uten å bli avbrutt og hun virket veldig stresset. Tror Dr. Ringerud kan bli en dyktig lege om hun møter pasientene sine på en annen måte. Hun tar ønsket om videre henvisning på alvor. Byttet fastlege.

Man kan stole på

Lege: Jan Cornelis Walig Skrevet

Endelig en fastlege vi kan stole på. Han har kunnskap og alltid en hjelpende hånd. Han og hans team kan ikke bli bedre. Alltid blide og hyggelige mennesker som jobber for å hjelpe. Kort ventetid og gode samtaler. Kan bare anbefales.