Branka Pilipovic

Autorisasjon (1999)

Kapp Legesenter Telefonnummer61 14 70 0061 14 70 ...
Samfunnsparken 12 2849 Kapp
Branka Pilipovic er en av 19 fastleger i Østre Toten

Siste vurderinger av Branka Pilipovic

Lytter ikke og tyr til enkle løsninger

Tar ikke pasienten på alvor, og tyr til enkle løsninger, som f.eks skrive ut smertestillende i stedet for å gi god utredning når det trengs.

Dårlig service og dårlig hjelp

Jeg bestilte en webkonsultasjon, men ble i stedet for innkalt til en vanlig konsultasjon, og måtte betale full pris for dette. Veldig dårlig bestillingssystem, og støtter ikke Helsenorge.no.

Fikk ikke den hjelpen jeg ønsket, og jeg kom ikke inn til timen før lenge etter den oppsatte tiden.

Etter konsultasjonen forsøkte jeg å betale på betalingsmaskingen. Den fungerte ikke, så jeg fikk i etterkant en regning på sms med et stort fakturagebyr i tillegg.

Denne legen og dette legekontoret anbefales ikke.

Trygg, flink og omsorgsfull

Branka har vært min fastlege i snart 6 år, og kunne ikke vært mer fornøyd! Hun er helt fantastisk! Og har virkelig hjulpet meg igjennom min sykdomshistorie, og følt at jeg har blitt hørt og sett, og hun bryr seg veldig om pasientene sine. Min mann og jeg er begge utrolig fornøyd og glad for den hjelpen Branka har gitt oss.

Trygg, blid lege

En lege med empati og tid til å lytte på det man sier og føler. Hun er blid, imøtekommende og kunnskapsrik.

Dyktig og flink med mennesker

Flink til å se hele mennesket. Gjør det lille ekstra og står på for pasienten. Faglig dyktig. (kronisk overarbeidet som alle andre fastleger)