Branka Pilipovic

Raufoss kommunelegekontor Kvinne, 54 år

Autorisert1999
Ledige plasser 5 av 1215
Vil du bytte til denne fastlegen?

Raufoss kommunelegekontor

Sigurd Østliens Veg 4 2830 Raufoss
Branka Pilipovic er en av 13 fastleger i Vestre Toten

Siste vurderinger av Branka Pilipovic

Dyktig lege

Tar deg på alvor, er beroligende og har alltid et svar å gi. Er hun i tvil har hun ikke noen problemer med å konfere med andre leger.
Fantastisk legekontor, men kun dyktige arbeidere.

Jeg har Hatt Branka i 14 år nå, og kunne ikke vært mer fornøyd! Hun er løsningsorientert, hyggelig og hun lytter! Hun er flink til å beskrive, og informere og jeg føler meg godt ivaretatt hos henne! Hun har min varmeste anbefaling! Jeg vil hverfall ikke bytte lege!!

Fantastisk !

Hun har alltid tid og er flink til å finne løsninger!
Dyktig til å støtte og flink til å sette grenser!

Veldig fornøyd med legen.

Jeg er veldig førnøyd med å ha Branka som fastlege, hun lytter og informerer godt, er grundig og gir meg et inntrykk av at hun bryr seg. Alt dette får hun til i et "stramt tidsskjema" som disse legene har. Imponert!

Lokalene føles gamle/utdaterte, men ikke slitte eller møkkete. I begynnelsen da jeg byttet til Raufoss kommunelegekontor synes jeg det var en forvirrende ordning med at det er to venteværelser og at man må "ringe på" for å få komme inn i det innerste venteværelset. Det er også noe trangt i det innerste værelset eller skal vi si venteplassene i gangen. Men det fungerer selvsagt.

Alt i alt er jeg godt fornøyd og ser ingen grunn til bytte fastlege!

Verdens beste lege!

Verdens beste leger! Jeg har hatt denne legen i 19 år nå og kan med hånden på hjertet si at dette er den beste legen jeg noen gang har hatt!