Kapp Legesenter

Samfunnsparken 12 2849 Kapp

Siste vurderinger av behandlere ved Kapp Legesenter

Veldig misfornøyd

Lege: Ida Marie Ringerud Skrevet

Hører ikke på en. Svarer ikke i det hele tatt eller når hun svarer tar det lang tid før man får svar.
Driter i hva folk sier selvom spesialister har sagt noe/ skrevet det ned. Når man henviser til dokumentet "har"hun det ikke.
Snakker stort sett bare om seg å sine ting istedenfor å lytte til hva pasienten har å si.
Endelig kvitt henne. Verre kan det ikke bli

dårlig

Lege: Ida Marie Ringerud Skrevet

dårligste legen jeg har vert hos:(( Får ikke noe respons på meldinger som jeg sender. Sier hun ikke har fått meldinger, enda jeg bruker HelseRespons appen.

Slik skal en fastlege være.

Lege: Inese Riekstina Skrevet

Inese er virkelig en fastlege som tar deg på alvor. Hun er grundig, kunnskapsrik og forklarer godt. Selv ved knapp tid og 3-4 pasienter i kø på venterommet, får man ikke følelsen av at hun stresser eller vil bli fort ferdig.

Fantastisk lege!!

Lege: Ida Marie Ringerud Skrevet

Dr. Ringerud er en fantastisk lege og medmenneske! Jeg er kronisk syk, med ymse diagnoser og bruker endel medisiner...både for det psykiske og det fysiske. Dr. Ringerud lytter, kommer med mange gode råd, gjør meg generelt veldig trygg på at jeg blir veldig godt ivaretatt. Hun tar skikkelig tak å henviser videre ved behov for det, er ydmyk ovenfor ting kanskje spesialister kan bedre...vi har en veldig bra kjemi som pasient og lege...jeg vil aldri skifte lege!

Den beste legen!

Lege: Ida Marie Ringerud Skrevet

Ringerud er den varmeste, koseligste og den mest profesjonelle legen jeg noen gang har hatt. Hatt mange besøk i forbindelse med svangerskap og tiden etterpå og kunne ikke tenkt meg å gått til noen andre enn henne. Jeg føle meg så trygg der. Itillegg svarer hun raskt på sms, og får time raskt. Veldig synd at hun nå blir borte fra nysethvegen legekontor. Ønsker henne alt godt videre!