Logo for Adamstuen tannregulering

Adamstuen tannregulering

Logo for Adamstuen tannregulering

Om klinikken

Adamstuen tannregulering er en spesialistklinikk som tilbyr tannregulering for både barn og voksne. Vi tilbyr moderne og diskrete metoder for tannregulering. Vår klinikk ligger sentralt i Oslo sentrum vest og har gode parkeringsmuligheter og tilgang til offentlig transport.

Klinikken tilbyr behandlinger som inkluderer clear aligners som Invisalign og Spark, samt usynlig tannregulering bak tennene fra Incognito og Win. Adamstuen tannregulering har direkte oppgjør med HELFO for barn og ungdom, og skaper en hyggelig og vennlig atmosfære for pasientene. Våre kjeveortopeder har lang klinisk og akademisk erfaring, og underviser også fremtidige tannleger ved Universitetet i Oslo. Adamstuen tannregulering er miljøansvarlig og er Norges første spesialistklinikk som er Miljøfyrtårn-sertifisert.

Adamstuen tannregulering holder til i Oslo

Siste vurderinger av Adamstuen tannregulering

Nummer 1 i bransjen

Tannlege: Dorita Preza Skrevet

Jeg har hatt Dorita som tannlege i flere år nå. Hun er kjempe profesjonell, blid og kommer med råd og tips til bedre tannhygiene hver eneste gang. Jeg er veldig glad for å ha hatt henne og anbefaler alle andre til å gjøre det samme. Vil du ha resultater, så er dette personen du bør kontakte! 🙂

Den beste tannlegen

Tannlege: Dorita Preza Skrevet

Har var tannlegen min siden jeg kom til Norge, beste tannlegen og trygt. Prisen var ganske greit og veldig god opplevelse.

Profesjonelt og et perfekt resultat

Tannlege: Dorita Preza Skrevet

Jeg har nettopp avsluttet nesten 2,5 år behandling hos Dorita. Jeg måtte ha regulering i voksen alder (23-25 år) grunnet feilbehandling av en annen kjeveortoped i ungdomsårene.

Dorita har gjennom hele behandlingen vert utrolig imøtekommen og profesjonell. Hun har alltid stålkontroll på hva hun driver med og er nøyen og flink! Resultatet er et dollarglis jeg er svært fornøyd med! Både Dorita og alle de andre ansatte på klinikken er svært hyggelige og vennlige, noe jeg setter stor pris på. I tillegg er plasseringen av klinikken ekstremt lett tilgjengelig som passer perfekt i en travel hverdag.

Jeg vill anbefalt Dorita Preza til alle!
De som vurderer å få seg regulering i både ung og voksen alder!!

Solid fra A til Å

Tannlege: Dorita Preza Skrevet

Fra første konsultasjon til siste oppfølging har jeg møtt blide og dyktige folk på Adamstuen Tannregulering. Jeg er storfornøyd med både resultatet og reisen!

Superflink og hyggelig kjeveortoped

Tannlege: Dorita Preza Skrevet

Dattera mi på 11 år er pasient hos Dr. Dorita Preza ved Adamstuen Tannregulering. Hun hadde en alvorlig tannfeilstilling i over- og underkjeve og takket være Dr. Preza har hun nå fått et superpent smil og fine tenner! Vi er superfornøyde med resultatet :-)
Fin tannklinikk som ligger veldig sentralt. Dr. Preza og hele personalet er veldig flink, hyggelig, imøtekommende og profesjonell.
Anbefaler Dr. Preza og Adamstuen tannregulering på det høyeste! :-)