Oslo Tannlegevakt, avd. Årvoll Tannhelse

Årvollveien 17-19 0590 Oslo
Oslo Tannlegevakt, avd. Årvoll Tannhelse holder til i Oslo

Tips oss om tannlege som mangler.

Ingen prisinformasjon er registrert på denne klinikken.

Siste vurderinger av Oslo Tannlegevakt, avd. Årvoll Tannhelse

Trivelig, varm og dyktig tannlege

Tannlege: Anita Berntzen Skrevet

Har brukt Anita i mange år og er veldig fornøyd. Hadde tannlegeskrekk da jeg begynte hos henne, den er nå borte. Hun er så rolig, forsiktig og hensynsfull om du sier at du har tannleggeskrekk. Kommer til å fortsette hos henne.

Veldig bra! Anbefales!

Tannlege: Mohammad Ghorbani Skrevet

Liker egentlig ikke å gå til tannlegen. Men etter at vi flyttet til Oslo måtte jeg finne meg en ny tannlege.
Valgte Årvoll Tannhelse uten å vite om service/pris/e.l.
Resultat etter snart 2 år: Jeg er veldig fornøyd og
kommer til å fortsette der!

Beste tannlegeopplevelse

Tannlege: Mohammad Ghorbani Skrevet

En veldig blid, nøye, omtenksom tannlege. Hadde en veldig god opplevelse. Følte meg veldig trygg og komfortabel. Kom med gode råd og oppfølging. Rimelige priser. Anbefales på det sterkeste

Veldig proff og vennlig tannlege

Tannlege: Mohammad Ghorbani Skrevet

Nøye, hensynsfull, profesjonell ekspertise. Tannlegekontoret er veldig behagelig med empatiske ansatte. Kan anbefales på det sterkeste. Beste tannlegeopplevelsen jeg har hatt.

Hyggelig, blid og kunnskapsrik

Tannlege: Mohammad Ghorbani Skrevet

Mohammad er nok en av de blideste tannlegene, og det kan man trenge når man har lett tannlegeskrekk. Han er forståelsesfull, kommer med gode råd og oppfølging. Selv om Årvoll Tannhelse også er tannlegevakt, benytter jeg det som "fasttannlege", noe som fungerer veldig fint. De har i tillegg flyttet inn i nye fine lokaler iløpet av høsten 2014. Kommer til å fortsette å gå til Mohammad, selv om jeg bor på andre siden av byen.