Oslo Tannlegevakt, avd. Årvoll Tannhelse

Årvollveien 17-19 0590 Oslo
Oslo Tannlegevakt, avd. Årvoll Tannhelse holder til i Oslo

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Oslo Tannlegevakt, avd. Årvoll Tannhelse

Overbehandling

Tannlege: Jasmina Bosnjakovic Skrevet

Tok en test som viste tre mindre hull og en fylling som måtte fikses. Fikk et prisoverslag på ca 4400 kr. Tok med meg dette tilbudet til en annen tannlege som mente at det ikke var nødvendig å utføre noen av de foreslåtte operasjonene. Styr derfor unna denne tannlegen. Finn en som er ærlig og som kun utfører nødvendige inngrep istedenfor.

Trygg og god behandling

Tannlege: Jasmina Bosnjakovic Skrevet

Alltid blid og med god tid til meg. Hun informerer mye underveis når man ligger i stolen om hva som skal skje. Ingenting negativt å si. Prisen er rimeligere enn mange andre steder.

Trivelig, varm og dyktig tannlege

Tannlege: Anita Berntzen Skrevet

Har brukt Anita i mange år og er veldig fornøyd. Hadde tannlegeskrekk da jeg begynte hos henne, den er nå borte. Hun er så rolig, forsiktig og hensynsfull om du sier at du har tannleggeskrekk. Kommer til å fortsette hos henne.

Veldig bra! Anbefales!

Tannlege: Mohammad Ghorbani Skrevet

Liker egentlig ikke å gå til tannlegen. Men etter at vi flyttet til Oslo måtte jeg finne meg en ny tannlege.
Valgte Årvoll Tannhelse uten å vite om service/pris/e.l.
Resultat etter snart 2 år: Jeg er veldig fornøyd og
kommer til å fortsette der!

Beste tannlegeopplevelse

Tannlege: Mohammad Ghorbani Skrevet

En veldig blid, nøye, omtenksom tannlege. Hadde en veldig god opplevelse. Følte meg veldig trygg og komfortabel. Kom med gode råd og oppfølging. Rimelige priser. Anbefales på det sterkeste