Torshov Tannklinikk

Torshov Tannklinikk holder til i Oslo

Siste vurderinger av Torshov Tannklinikk

Tannlegebesøk på Thorsov!

Tannlege: Hege Bjørkeng Skrevet

Har vært hos tannlege Hege Bjørkeng og man er jo litt spent og gruer seg litt!Men nei ,ikke nødvendig å grue seg ,hun snakker om løst og fast på en så rolig og hyggelig måte at det å grue seg tenker man ikke på!Kan anbefale tannlegene på Thorsov på det varmeste,de er dyktig og hyggelige!

Vennlig hilsen [navn fjernet av moderator]

Meget fornøyd med Anja som min tannlege

Tannlege: Anja Skagmo Skrevet

Vi besøkte idag tannlegen vår nemlig Anja på Torshov. Dette er vår årligekontroll, null hull
Vi vandret ut godt fornøyde . Tannlege kontorer ligger midt i smørøyet .på Torhov. Flust av parkerings plasser og på klinikken blir du møtt av blide damer som kan jobben sin..

Ingen over Ingen ved siden!!

Tannlege: Anja Skagmo Skrevet

Utrolig dyktig og profesjonell. Rolig og informativ. Legger opp en fremdriftsplan sammen med deg. Spør om hvordan det står til
med deg, før hun gjennomfører en omhyggelig undersøkelse. Føler meg vel ivaretatt!

Veldig dyktig tannlege

Tannlege: Anja Skagmo Skrevet

Hyggelig, flink, forsiktig og kunnskapsrik. Alltid god hjelp å få, veldig flinkt personale. Anbefales!

Veldig dyktig og hyggelig!

Tannlege: Hege Bjørkeng Skrevet

Hege er en veldig profesjonell, dyktig og hyggelig tannlege. Har gått til henne noen år nå og har ikke tenkt å bytte. Anbefales på det varmeste!