Torshov Tannklinikk

Torshov Tannklinikk holder til i Oslo

Siste vurderinger av Torshov Tannklinikk

Faglig dyktig og omsorgsfull

Tannlege: Hege Bjørkeng Skrevet

Har gått til Hege de siste to årene og er utrolig fornøyd. Jeg har tidligere hatt tannlegeskrekk, men den har blitt mye mindre etter at jeg begynte å gå til Hege. Hun er omsorgsfull og får andre til å føle seg trygg. Hun er svært faglig dyktig og gjør en grundigere jobb enn jeg har opplevd hos andre tannleger.

Den beste tannlege !

Tannlege: Anja Skagmo Skrevet

Dyktig , forsiktig , hyggelig , vaker og profesjonell tannlege. Torshov Tannklinikk bare anbefales !

Veldig hyggelig og flink.

Tannlege: Hege Bjørkeng Skrevet

Flott sted dette her, med hyggelige folk, og lett til gjengelighet til tannlegene, ok pris på behandlingene. [Navn fjernet av moderator]

Superfornøyd i mange år!

Tannlege: Hege Bjørkeng Skrevet

Jeg har gått fast til Hege i lang tid og jeg har alltid vært kjempefornøyd med behandlingen. Hun er dyktig, rask og ikke minst veldig tålmodig og forsiktig med meg som har tannlegeskrekk fra tidligere. I tillegg er hun hyggelig og morsom. Anbefaler 100%!

Bra tannlege

Tannlege: Hege Bjørkeng Skrevet

Hun var interessert i å bli kjent med pasienten (1.gang jeg var hos henne). Gjorde et overblikk, rask konklusjon og utførte arbeidet samtidig som hun fortalte hva hun gjorde. Godt samarbeid og kommunikasjon med assistent. Nå gjenstår det å se hvor lenge fyllingen varer. Var 5 min for sent til timen.