Tenner og Trivsel

Tenner og Trivsel holder til i Stavanger

Siste vurderinger av Tenner og Trivsel

Dyktig og hyggelig

Tannlege: Trude Dale Namtvedt Skrevet

Veldig flink til å fortelle hva hun gjør og hvorfor. Setter bedøvelse veldig bra. Alltid smilende, hyggelig og positiv!

Helt ok tannlege

Tannlege: Trude Dale Namtvedt Skrevet

Hun er veldig hyggelig og virker flink nok. Gir gode forklaringer på hva hun gjør underveis. Jeg liker ikke så godt at hun bruker brystkassen min til å legge instrumentene sine på, men tannpleieren er som regel kjapp til å fjerne de.

Kurerte min tannlegeskrekk

Tannlege: Sigrid Raugstad Skrevet

Jeg har hatt helt ekstrem tannlegeskrekk pga en forferdelig skoletannlege som barn. Da en visdomstann kom på krigsstien hadde jeg ikke noe valg, og ble anbefalt Tenner & Trivsel. Sigrid har trukket to av mine visdomstenner, og jeg skal trekke de to andre til høsten. Gruer meg ikke i det hele tatt. Hun er rolig, hyggelig, behagelig, dyktig, forklarer godt, og nå er jeg ikke redd for tannlegen mer :)

Fantastisk tannlege!

Tannlege: Ingjerd Øvestad Skrevet

Jeg har bare positive ting å si om henne! Ikke enig i tidligere anmeldelser! Hun er veldig behagelig og tar seg god tid! Forklarer grundig og er veldig flink! Hadde tannlegeskrekk før jeg kom til henne, den er borte nå! Kan anbefale henne og Tenner og Trivsel på det varmeste!

Kjempe flink!

Tannlege: Trude Dale Namtvedt Skrevet

Veldig behagelig tannlege. Jeg har tannlegeskrekk og hun er fantastisk for meg. Anbefaler henne virkelig!