Logo for Apollonia Tannlegesenter Stavanger

Apollonia Tannlegesenter Stavanger holder til i Stavanger

Siste vurderinger av Apollonia Tannlegesenter Stavanger

Fantastisk tannlege

Tannlege: Geir Tidemann Skrevet

Geir Førland er utrolig seriøs og flott tannlege som bryr seg om pasientene sine. Jeg vil anbefale han på det sterkeste!

Verdens beste!

Tannlege: Tor Oldrik Einarsen Skrevet

Tor kurerte min tannlegeskrekk for mange år siden og er en super tannlege. Godt humør, masse humor og flott arbeid hos meg.

Simply the best!

Tannlege: Geir Tidemann Skrevet

Geir T. Førland er uten tvil den aller beste tannlegen jeg har hatt. Jeg har i alle år slitt med tannlegeskrekk, fordi jeg ikke hadde en veldig snill skoletannlege. Geir bryr seg om pasientene sine, han spør rett som det er, under undersøkelsen om alt går bra og at jeg bare må gi beskjed om det er noe som er ubehagelig.

Eneste som eg negativt her er at han har såpass mange fornøyde kunder at det dessverre sjelden er folk som får komme til han. Jeg var heldigvis bare heldig! Hvis du er så heldig å få komme til han - ALDRI gi slipp på han! Flinkere tannlege skal du lete lengre etter :)

Kontoret er veldig hyggelig å komme til.

Tannlege: Tor Oldrik Einarsen Skrevet

Man blir møtt med et smil :)
Hyggelige mennesker.
Tannlege Tor O. Einarsen er en veldig flink og hyggelig tannlege. Veldig fornøyd med å ha ham som min tannlege.

profesjonell

Tannlege: Geir Tidemann Skrevet

Førland virker stødig og utstråler selvsikkerhet noe som gjør at en stoler på ham.
Har aldri opplevd å ha vondt hos ham ( nå har ikke jeg tannlegeskrekk). Lekre og fancy lokaler. Dyr som alle andre private tannleger. .