Lademoen Tannlegekontor

Telefonnummer73 87 80 8073 87 80 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Mellomveien 1 7042 Trondheim
Lademoen Tannlegekontor holder til i Trondheim

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Lademoen Tannlegekontor

Flink

Tannlege: Magnus Hartnell Nordmark Skrevet

Tannlegen forklarte godt hva som var i vente, ba meg puste med magen og fikk meg til å roe ned. Ingen smerter ved kirurgisk fjerning av visdomstann. Effektiv behandling, fort ferdig :) Alt i alt en god opplevelse, med tanke på min legeskrekk. Anbefales!

Fantastisk

Tannlege: Torild Kulseth Pedersen Skrevet

Veldig fornøyd med min tannlege Torild! Flink til å holde en stresset pasient rolig. Forklarer godt underveis og involverer deg i arbeidet, veldig greit når man har noe skrekk for å dra dit i utgangspunktet. Får meg til å glemme at jeg gruer meg. Supertrivelig dame!

Bare bra

Tannlege: Magnus Hartnell Nordmark Skrevet

Kan absolutt anbefales. Trakk visdomstann og var så redd jeg bare gråt (legeangst). Behandlingen tok litt lengre tid pga litt vanskelig tann, men fikk god informasjon og støtte hele veien - og i ettertid.

Bare fornøyd

Tannlege: Torild Kulseth Pedersen Skrevet

Tannleger som er profesjonelle og høflige. Ingen overbærende holdninger eller belæringer. Får raskt time ved behov. Tar godt vare på de av oss med redsel eller legeangst.

Utrolig flink!!!

Tannlege: Magnus Hartnell Nordmark Skrevet

Magnus er utrolig dyktig, som forteller og småsnakker både før og etter behandling! Effektiv og rask, men på samme tid nøyaktig :)