Lademoen Tannlegekontor

Lademoen Tannlegekontor holder til i Trondheim

Siste vurderinger av Lademoen Tannlegekontor

Fantastisk dyktig tannlege

Tannlege: Torild Kulseth Pedersen Skrevet

Alltid strålende resultat, tar vare på pasientene, gir råd og veiledning med ett smil. Føler meg tatt vare på.

Flink tannlege

Tannlege: Torild Kulseth Pedersen Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med denne vennlige og faglig flinke tannlegen. Jeg blir alltid godt ivaretatt på det koselige kontoret. Hun forklarer hva hun gjør underveis og tilpasser seg den som sitter i stolen. Torild er trivelig og mine tenner har det bra hos henne!

Trygg og beroligende

Tannlege: Magnus Hartnell Nordmark Skrevet

Jeg har trukket to visdomstenner på Lademoen og gruet meg veldig i forkant. Nordmark tok veldig hensyn til min nervøsitet, beroliget meg og lot meg selv bestemme hvor mye informasjon om inngrepet jeg ønsket. Tok alt i mitt tempo, sørget for at jeg hadde det bra underveis og forklarte alt han skulle gjøre før han gjorde det. Tok seg god tid til å svare på spørsmål før og etter. Hadde ingen smerte underveis i behandlingen, og overraskende lite i ettertid også. Utrolig betryggende tannlege for de som har tannlegeskrekk, du føler virkelig at du er i gode hender.

Misfornøyd

Tannlege: Torild Kulseth Pedersen Skrevet

Kan ikke forstå at denne tannlegen har fått gode anmeldelser. Har aldri vært hos en tannlege med så lite hjerte for faget sitt. Utrolig hastverk og gjorde en veldig dårlig jobb. Lite vennlig stemning og generelt en dårlig opplevelse. Velg en annen tannlege!

Hensynsfull og rolig

Tannlege: Magnus Hartnell Nordmark Skrevet

En utrolig behagelig og rolig tannlege. Kjente ikke at han satte sprøyten med bedøvelse, og han forklarte godt underveis etter at jeg fortalte om min frykt for tannleger. Anbefales!