Colosseumklinikken AS Avd Fredrikstad Private

Farmansgate 2 1607 Fredrikstad
Colosseumklinikken AS Avd Fredrikstad Private holder til i Fredrikstad

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Colosseumklinikken AS Avd Fredrikstad Private

behagelig og serviceinnstilt

Tannlege: Toofan Keshtkar Skrevet

Karismatisk, hyggelig og kompetent tannlege. Flink til å skape en avslappet stemning og ikke for hardhendt.

Beste tannlegen eg har møtt

Tannlege: Raman Bero Skrevet

Utrolig flink og god tannlege, med stor forståelse for oss som strever med alvorlig tannlege skrekk! Opplevde både forståelse, tålmodighet, omsorg og god hjelp til å komme meg gjennom timen og på veien videre! Virkelig å anbefale for dei som har tannlege skrekk <3

Den beste tannlegen

Tannlege: Anders Samuelsen Skrevet

Fantastisk flink, behagelig og hyggelig. Haste time med en gang. God service og normale priser. Resultatet er perfekt og jeg vil velge denne tannlegen uansett så lenge jeg bor i Fredrikstad

Fantastiske tannlegen min

Tannlege: Raman Bero Skrevet

Blir alltid møtt med smil og godt humør. Forklarer godt hva han skal gjøre, før han gjør noe. Gjør tannlegeskrekken litt enklere for meg. 😊
Anbefales på det sterkeste!

Han tok vekk odontofobien(skrekk) min!

Tannlege: Raman Bero Skrevet

Fantastisk lege! Jeg har vært hos Dr.Bero et par ganger og har aldri følt meg så trygg hos en tannlege før. Han forklarer deg hva han gjør og hvordan han skal gjøre det, hva jeg vil føle osv. Veldig god til å forklare mulige fremtidige problemer ved bilder tatt av tennene.
Rett og slett en lege jeg har anbefalt (og videresendt) familie og venner å dra til.