Colosseumklinikken AS Avd Fredrikstad Private

Farmansgate 2 1607 Fredrikstad
Colosseumklinikken AS Avd Fredrikstad Private holder til i Fredrikstad

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Colosseumklinikken AS Avd Fredrikstad Private

Helt suveren!

Tannlege: Finn Andre Hammer Skrevet

Siden jeg flyttet til Fredrikstad for 11 år siden har jeg brukt kun Hammer og det fordi jeg har tannlegeskrekk og i Elverum hadde jeg en tannlege som jeg stolte på, Hammer en enda bedre og jeg slapper av hos han, han er virkelig dyktig faglig og jeg anbefaler han på det sterkeste!

Elendig kundeservice

Tannlege: Finn Andre Hammer Skrevet

Jeg har vært fast pasient i flere år. Sekretæren er ubrukelig. Elendig kundeservice. Skulle endre time, sekretæren var sur, vanskelig og lite interessert i å finne ny passende time for meg som kunde.
Har tydeligvis nok kunder...
tannlegen er flink, men lover ting han ikke holder. Avtaler en behandling, men når behandlingen er nesten slutt. Ønsker han å endre resultatet til det beste for seg. Da det beste for pasienten er mye mer jobb for tannlegen.

Det er en glede å ha Toofan som tannlege

Tannlege: Toofan Keshtkar Skrevet

Har bare gode ord å si om Toofan. Han tar seg god tid, og undersøker heller en gang for mye!
Har hatt Toofan som tannlege en stund, ble anbefalt han av en venninne. Vi er 4 venninner som har samme tannlege. Toofan er fantastisk og tar deg seriøst selvom du er har tannlegeangst som jeg har og finner ut av det som faktisk feiler deg.

Hensynsfull og dyktig tannlege

Tannlege: Toofan Keshtkar Skrevet

Var hos han da min tannlege hadde ferie. Han tok seg tid til å forklare og komme med råd hva jeg skulle gjøre. Behagelig atmosfære og var veldig flink til å få meg å slappe av.
Anbefales på det sterkeste. Virkelig en behjelpelig tannlege.

Behagelig stemning og dyktig tannlege

Tannlege: Toofan Keshtkar Skrevet

Jeg var hos Tofan til en time ved akutt behov. Stor og moderne klinikk. Tannlegen var veldig omtenksom og imøtekommende. Han er utrolig kompetent og kan anbefales på det sterkeste.