Colosseumklinikken AS Avd Fredrikstad Private

Telefonnummer69 36 88 0069 36 88 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Farmansgate 2 1607 Fredrikstad
Colosseumklinikken AS Avd Fredrikstad Private holder til i Fredrikstad

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Colosseumklinikken AS Avd Fredrikstad Private

Elendig kundeservice

Tannlege: Finn Andre Hammer Skrevet

Jeg har vært fast pasient i flere år. Sekretæren er ubrukelig. Elendig kundeservice. Skulle endre time, sekretæren var sur, vanskelig og lite interessert i å finne ny passende time for meg som kunde.
Har tydeligvis nok kunder...
tannlegen er flink, men lover ting han ikke holder. Avtaler en behandling, men når behandlingen er nesten slutt. Ønsker han å endre resultatet til det beste for seg. Da det beste for pasienten er mye mer jobb for tannlegen.

Det er en glede å ha Toofan som tannlege

Tannlege: Toofan Keshtkar Skrevet

Har bare gode ord å si om Toofan. Han tar seg god tid, og undersøker heller en gang for mye!
Har hatt Toofan som tannlege en stund, ble anbefalt han av en venninne. Vi er 4 venninner som har samme tannlege. Toofan er fantastisk og tar deg seriøst selvom du er har tannlegeangst som jeg har og finner ut av det som faktisk feiler deg.

Hensynsfull og dyktig tannlege

Tannlege: Toofan Keshtkar Skrevet

Var hos han da min tannlege hadde ferie. Han tok seg tid til å forklare og komme med råd hva jeg skulle gjøre. Behagelig atmosfære og var veldig flink til å få meg å slappe av.
Anbefales på det sterkeste. Virkelig en behjelpelig tannlege.

Behagelig stemning og dyktig tannlege

Tannlege: Toofan Keshtkar Skrevet

Jeg var hos Tofan til en time ved akutt behov. Stor og moderne klinikk. Tannlegen var veldig omtenksom og imøtekommende. Han er utrolig kompetent og kan anbefales på det sterkeste.

Behagelig og dyktig tannlege

Tannlege: Toofan Keshtkar Skrevet

Hyggelig, dyktig og beroligende tannlege med sans for humor. Han er meget forsiktig og nøye. Jeg sliter med tannlegeskrekk, men Toofan er så rolig og behagelig og forteller meg hele tiden hva han skal gjør og om det kommer til å gjøre vondt.

Jeg vil gi mine beste anbefalinger til tannlege Toofan.
Han er den mest behagelige tannlegen jeg har vært pasient hos. Her får jeg god service og kort ventetid.