Askim Tannhelsesenter

Askim Tannhelsesenter holder til i Indre Østfold

Siste vurderinger av Askim Tannhelsesenter

Super

Tannlege: Øivind Berg Skrevet

Super tannlege. Er redd men føler meg trygg i stolen her. Det er hyggelige personer med masse kunnskap.

Den beste og flinkeste tannlegen

Tannlege: Øivind Berg Skrevet

Begynte hos Øyvind for et par år tilbake. Da jeg begynte var jeg så redd for tannleger og hadde ekstrem tannlegeskrekk. Ila tiden hos han har jeg blitt mer rolig og kan nå sette meg i stolen uten beroligende. Han er rolig, utrolig snill, forklarende og veldig empatisk og forståelsesfull. Ikke minst er han utrolig dyktig i jobben sin. Skal du bytte tannlege anbefaler jeg å booke her.

Meget bra på dialog og bra jobb

Tannlege: Hilde Elvestad Heyden Skrevet

Hilde jobber effektivt og profesjonelt og har en meget god dialog med meg som pasient. Hun forteller hva hun tenker og begrunner sine valg og forklarer for og imot og kommer med alternativer dersom mulig. Vært på tre behandlinger der og visste ikke at det kunne være så behagelig og trivielt å være hos tannlegen. Hun har også vært flink å indikere pris på forhånd.

Hyggelig og behagelig

Tannlege: Hilde Elvestad Heyden Skrevet

Har ikke vært hos tannlegen på drøyt 15 år pga elendig behandling hos skoletannlege. Da jeg fikk betennelse i en visdomstann måtte jeg likevel til tannlege, og fikk anbefaling av min mor om å ringe Hilde. Fikk time dagen etter (ringte like før stengetid), og fikk antibiotikakur, smertestillende og henvisning til å få fjernet tannen hos oralkirurg.
Tilbake hos Hilde i ettertid for å ta en vanlig kontroll. Informerer godt og får meg til å føle meg trygg. Sier i fra om ubehagelige ting eller lyder i forkant. Borret ett hull, fjernet tannstein og renset tennene: veldig fornøyd med behandlingen.
"Gleder" meg til neste kontroll om ett år.

Profesjonell og empatisk

Tannlege: Øivind Berg Skrevet

En veldig dyktig tannlege som alltid yter god service. Han er opptatt av pasientens ve og vel. Anbefales!