Askim Tannhelsesenter

Askim Tannhelsesenter holder til i Indre Østfold

Siste vurderinger av Askim Tannhelsesenter

Utrolig men sant...

Tannlege: Øivind Berg Skrevet

For en med "uthevet" tannlegeskrekk som nå har nådd pensjonsalder var dette en skikkelig opptur...
Terningkast 6... (på alle måter)
BASTA !

Fantastisk

Tannlege: Øivind Berg Skrevet

Jeg har aldri vært spesielt glad i å gå til tannlegen, og endte opp hos Øivind da jeg plutselig hadde sterkt behov for en hastetime. Det viste seg at jeg trengte en rotfylling, og jeg kan ikke si at jeg gledet meg, men Øivind er fullstendig fantastisk! Han forklarte svært godt hva som hadde skjedd, hva som måtte gjøres og hvorfor. Han smiler alltid, og kan småprate, men opptrer veldig profesjonelt! Selv om jeg nå bor i Oslo, kunne jeg ikke tenke meg å bytte tannlege.

Verdens beste tannlege

Tannlege: Øivind Berg Skrevet

Jeg og min mann ble kjent med Øivind da han jobbet i Oslo.Mannen min hadde kjempe skrekk for tannleger .Takket være Øivind er all tannlege fobi borte.Vi reiser fra Oslo får å få behandling.ØIVIND ER OVERHODE IKKE DYR.Har bestandig god tid flink til å forklare alt før han gjør noe.PASIENTENE ER I DE TRYGESTE Å BESTE HENDER.

Superwoman

Tannlege: Hilde Elvestad Heyden Skrevet

Med min odontofobi så trudde jeg aldri at et tannlegebesøk skulle bli lett.
Har aldri i mitt liv før følt meg trygg i tannlegestolen, men det gjør jeg hos Hilde.
Dyktig i jobben sin, et fantastisk medmenneske og faglig oppdatert.

Smil :)

Tannlege: Øivind Berg Skrevet

Dyktig tannlege som gir deg god og begripelig informasjon og tar hensyn til deg som pasient. Har inntrykk av at denne gjengen alltid har mye av det siste utstyret på markedet. Aldri behagelig hos en tannlege, men tror at det neppe kan være bedre behandling å få etter først å ha havnet i en slik stol. Benyttet Øivind siden han startet sin praksis i Askim, og er "sjeleglad" for at jeg er såpass mye eldre enn han, slik at jeg sannsynlig vis har en svært dyktig tannlege langt inn i min alderdom. Vær så snill, hold på til du er minst 70 Øivind! Jeg skal forære deg all min amalgam - om nødvendig ;)