Arne Winsnes

Granåsen Legesenter AS

• Allmennmedisin
  • Indremedisin

2005

Granåsen Legesenter AS Telefonnummer73 18 65 3073 18 65 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Smistadvegen 11 7026 Trondheim
Arne Winsnes er en av 172 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Arne Winsnes

Dårligste lege.

Mest useriøse lege jeg har hatt i mitt lange liv. Like klok da jeg ut som da jeg gikk inn til han. Ville aldri henvise meg videre. Ikke da et sykehus sa at jeg måtte få han til å henvise meg dit. Måtte finne ut selv om medisin passet sammen da jeg går på blodfortynnende. Anbefales ikke.

Lyttende, forståelsesfull, kompetent

Lyttende, lette å kommunisere med. Tar meg på alvor. Liten ventetid, effektiv, troverdig, kompetent.

Dyktig lege

Fantastisk lege. Mitt inntrykk er at han er faglig dyktig og oppdatert og gjør grundig arbeid. Anbefales!

Veldig dyktig lege 😊

Jeg ble via annet helsepersonell tipset i den retning at jeg fattet at det var Arne Winsnes de ønsket jeg skulle ta som fastlege. Spent var jeg siden mye av tilliten til helsepersonell ikke har vært den beste gjennom årene. Den tvilen kunne jeg lagt helt til side, maken til fastlege har jeg ikke vært i berøring med, han har fulgt opp meg som pasient, deltatt i samarbeid med div instanser, å gjør det beste for at vi sammen skal finne en hverdag som vil fungere best mulig for meg.

Ang helsepersonell/sekretærer så har jeg bare møtt positive og hyggelige mennesker og tilbakemeldinger, de har hjulpet til så vi sammen har løst spørsmål.

Så slik det er pr i dag, har jeg funnet mitt legesenter, tusen takk for jobben dere gjør.

Mvh en fornøyd pasient, som har hadd behov/ bruk for mye helsehjelp gjennom de siste 20 årene..

Dyktig lege, synd med sekretærene.

En av de beste legene jeg har hatt, men tror jeg aldri har vært i nærheten av frekkere og mindre hyggelige sekretærer - jeg bytter legekontor på grunn av dem.