Are Løset

Granåsen Legesenter AS

Smistadgrenda 11 7026 Trondheim
Are Løset er en av 165 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Are Løset

Hyggelig og grei kar, synd med resten

Are er flink og imøtekommende, men tilbyr av og til mer enn han leverer. Glemsk kan han også være.
Har vært pasient siden kontoret åpnet, men bytter nå. Ikke på grunn av legen, men på grunn av legesekretærer osv.

Påståelige og lite imøtekommende. Og når de har gjort en tabbe kan de ikke å legge seg flate. De lover å gjøre ting men gir ikke tilbakemelding i tide til at du kan løse problemet på annen måte.

Aldri tilstede

Flink lege når han først er på kontoret. Vikaren som pleier å være der er uttrykksløs og virker ikke som hun bryr seg. Dårligste legekontoret jeg har vært borti. Svarer aldri på tlf og når de først gjør det, nærmest glefser de til deg fordi at du ringer.

min tidliger fastlege

Føler at Are vil veldig mye, men kunnskapen strekker seg ikke helt til. Jeg ble litt overrasket når de ikke fant årsaken til skaden min, dro til Aleris. Der tok det 15minutter så hadde de funnet årsaken og operasjonen ble utført 2uker senere. Jeg føler generelt at granåsen legesenter prøver å være et idrettsenter, men når ikke helt opp på kunnskapen som Roseborgklinikken eller Aleris sitter med. Nå når jeg har lagt idretten på hylla, velger jeg å skifte fastlege da jeg ikke har tiltro til granåsenlegesenter for ikke idrettsutøvere.

Flink og imøtekommende

Viser interesse, virker faglig flink og legesenteret er bra. Får relativt kjapt time, og han spør alltid hvordan det går med trening/skole og andre ting. Han tar seg god tid til å lytte.

God på skader, dårlig på fibromyalgi

Jeg er tilflyttet til Trondheim og etter mye om og men så endte jeg opp med Are Løset som min fastlege. Are ga et veldig godt førsteinntrykk og han er på mange måter en god lege. Jeg har imidlertid fibromyalgi og når det kommer til denne sykdommen så føler jeg meg ikke helt forstått. Han er veldig god til å prøve å finne løsninger, men han forstår ikke helt hva fibromyalgi kan gjøre med deg som person. Derfor er løsningsforslagene ofte til mere byrde enn hjelp. Jeg er helt arbeidsufør pga. min fibromyalgi, men må bevise dette ovenfor NAV og er derfor under arbeidsavklaring og utprøving. Trenger derfor en lege som kan se meg og støtte meg i denne kampen og har derfor byttet lege da Are ikke klarer å være den støtten jeg trenger.