Vollen Legekontor

Skjæret 47 1390 Vollen

Siste vurderinger av behandlere ved Vollen Legekontor

Dyktig og kunnskapsrik

Lege: Kjetil Hagene Egge Skrevet

Rolig og lyttende. Hvis det er noe han føler han ikke har full kunnskap om, tar han heller en telefon til spesialist enn å svare halvveis. Trygg og beroligende. Følger opp.

Best!!

Lege: Kjetil Hagene Egge Skrevet

Hjelper meg med alt og ingenting, og er alltid blid og hyggelig. Oppfølgingen jeg har fått av han er jeg sikker på at jeg ikke finner noe annet sted!

Dårlig

Lege: Kjetil Hagene Egge Skrevet

Dårlig forståelse og kommunikasjon. Overkant mye misforståelser og dårlig behandlingsplaner. Lett tilgjengelig timer.

Arrogant og meget usympatisk!

Lege: Geir Stene Skrevet

Allerede første timen overrasket det meg hvor "forutinntatt " han virket og han hadde tydeligvis laget seg en oppfatning om hvem jeg var ut i fra journalen min. Noe han innrømmet et par timer etterpå. Dr Stene var overhodet ikke interessert i å utrede noe som helst, langt mindre henvise videre. Aldri følt meg så liten og ubetydelig i mitt liv! Dr Stene er sikkert en flott fyr, men han kan tjene på å opptre litt mindre arrogant og lytte mer til pasientene. Ingen pasient er lik og de fleste velger virkelig ikke selv å bli syke.... !!!!! Bytter fastlege så fort noen blir ledige!

Veldig fornøyd

Lege: Geir Stene Skrevet

Jeg har hatt Geir Stene som fastlege i mange år. Lett å kommunisere med, forståelsesfull og tar deg på alvor. Effektiv, rolig og flink i faget sitt, følger opp, og gjør at du føler deg hørt.

Syns alltid det har vært enkelt å få time raskt via sms, og annet helsepersonale er hyggelige og blide. Har ikke noe negativt å si, så abefales!