Vollen Legekontor

Skjæret 47 1390 Vollen

Siste vurderinger av behandlere ved Vollen Legekontor

Dyktig og engasjert

Lege: Geir Stene Skrevet

Geir er alltid forberedt, lytter til meg og er samtidig veldig klar i sine råd, for eksempel slutt å røyke. Jeg føler meg trygg og ivaretatt. Noen ganger må jeg vente litt, det handler nok om at andre er sykere og har mer akutte behov enn meg. Kontorpersonalet er engasjert og blide, de gir ekstra god service synes jeg. Sammen med Olav Heie får du "dream team". Jeg tenker at vi pasienter kan spille legen vår god. Møt forberedt, fortell konsist hva som er din helseutfordring, og fortell hva du ønsker at legen skal gjøre for deg. Leger er ikke tankelesere mer enn du og jeg er!

Enig med "håpløs" og legger til: hensynsløs og uintelligent

Lege: Geir Stene Skrevet

Jeg brukte mye tid å å skifte til Geir Stene, basert på tilbakemeldingene her nedenfor.
Men allerede den andre timen ble jeg svært skuffet over ham.
Han hørte overhodet ikke på hva slags signaler kroppen min gir, men duret i vei med en "løsning" som har vært forsøkt 3 -tre- ganger tidligere, uten at han engang tok seg tid til å høre på de fem sekundene det hadde tatt meg å fortelle det. Alle tre gangene har denne løsningen, ikke bare ikke løst problemet, men vært kontraproduktive, noe han som fagperson burde ha forstått. Trodde jeg.

Han innbilte seg også at jeg heller vil være på arbeidsavklaringspenger (lite beløp hver måned) enn å gå tilbake til jobben min hvor jeg tjente fra 100.000 til 150.000 per måned. Jeg har alltid vært ambisiøs, og som mann hadde jeg regnet med at han forsto akkurat det. Hvem er det som frivillig senker inntekten sin med 75% og mer? Er det da tenkelig at det faktisk er en grunn til at man må gjøre det? At jeg er fullstendig utkjørt ville han ikke høre noe som helst om.

Det er mer å si, men jeg har gjennomgått hver eneste del av samtalen vi hadde den siste timen og det var det ene ulogiske etter det andre som kom ut av ham. Men det tar jeg med NAV personlig.

Jakten på ny lege har allerede startet.

Den aller beste legen jeg har hatt.

Lege: Geir Stene Skrevet

Jeg har hatt Stene som min fastlege i 2-3 år, og er meget, meget fornøyd. Flink til å følge meg opp. Enkelt å få time raskt, og hele kontoret med legesekretærer er det beste en kan få. Etter at jeg fikk et par alvorlige sykdommer har jeg hatt behov for hjelp. Og det har jeg fått. Alle på dette kontoret er fantastiske. Jeg er heldig som har denne legen og dette legesenteret

Heldig er jeg som har en god fastlege.

Lege: Geir Stene Skrevet

Når jeg av og til er hos legen, (et par ganger i året) synes jeg at jeg får veldig god behandling. Han tar seg god tid, er aktivt lyttende og stiller relevante spørsmål. Han er rask til å videresende, og å sende tilbakemelding.
Legesekretærene er også alltid hyggelige og imøtekommende.

En meget god lege

Lege: Geir Stene Skrevet

Jeg har alltid blitt tatt på alvor både av legen og av legesekretærene. Legen tar seg god tid til å høre på det jeg har å si, er spørrende og setter seg godt inn i tidligere sykehistorie ved behov for det. Jeg har alltid fått henvisning til spesialist når det har vært påkrevet. De gir rask tilbakemelding på smshenvendelser og man får som regel svar på telefonen innen rimelig tid.