Knarren legesenter

Knarren legesenter Kvassnesvegen 40 5914 Isdalstø

Siste vurderinger av behandlere ved Knarren legesenter

Meget frnøyed.

Lege: Kjetil Lorentsen Skrevet

Jeg traff ham bare to ganger, men han viste meg stor respekt og ga meg mye tid for første gang, og han fatter pasientene.
Og samt følte jeg meg veldig heldig at jeg har fått den legen.

Omsorgsfull

Lege: Kjetil Lorentsen Skrevet

Doktor Lorentsen⭐⭐⭐⭐⭐⭐
Han er den beste legen.👍 Han tar alltid god tid med sine pasienter, hører og aksepterer følelser og har gode råd. Han er faglig og flink med barna og henviser til spesialist om det trengs. Vi er veldig glad for å ha han som fastlege til vår familie.😊

Verdens beste lege

Lege: Vigdis Bøen Helleland Skrevet

Vigdis er den beste legen jeg NOEN gang har hatt, og jeg har etterhvert vært borti mange leger i løpet av årene. Hun bryr seg virkelig oppriktig om meg som pasient, og jeg jeg føler meg sett, hørt og ivaretatt på høyeste nivå. Det er en lege som virkelig tar tak i ting og får ting på plass. Hun har øyekontakt og møter meg som pasient på en behagelig måte, samtidig som hun er direkte når det trengs. Dersom det anses nødvendig nøler hun ikke med å sende meg videre til spesialisthelsetjenesten, noe som er ekstremt viktig og positivt for å ivareta meg som pasient på best mulig måte. Dersom Vigdis noen gang bytter legekontor (Ikke gjør det!), så kommer jeg trolig til å følge etter. Takk Vigdis, for at du gjør en forskjell!

Fantastisk lege

Lege: Vigdis Bøen Helleland Skrevet

Hun lytter, tar seg tid, forklarer og viser at hun er interessert i hvordan du har det og hun ønsker å hjelpe. Hvis hun ikke er helt sikker på veien videre, er hun kjapp med å finne informasjon.

Dyktig og imøtekommende

Lege: Vigdis Bøen Helleland Skrevet

Veldig flink å lytte når jeg forklarte hvorfor jeg var der. Også flink å forklare, søke opp og finne en løsning på problemet.