Gjøvik Tannlegesenter

Gjøvik Tannlegesenter holder til i Gjøvik

Siste vurderinger av Gjøvik Tannlegesenter

Svært positiv opplevelse

Tannlege: Daniel Nordhaug Skrevet

Besøkte Gjøvik Tannlegesenter og Daniel Nordhaug i dag. Opplevde en svært positiv og hyggelig tannlegetime. Imøtekommende og hyggelig personale i fine lokaler. Tannlegen tok seg god tid og forklarte godt underveis slik at jeg hele tiden visste hva som skulle skje.
Ubehaget ved å besøke tannlege var totalt fraværende. Mitt neste tannlegebesøk blir uten tvil hos Daniel og Gjøvik tannlegesenter.

(Nesten) kurert tannlegeskrekk

Tannlege: Daniel Nordhaug Skrevet

Har også tidligere gode opplevelser med denne tannlegen, men et par år senere har ting bare blitt enda bedre. Han er tilgjengelig, skaper trygge og gode omgivelser, har godt samarbeid med støttepersonalet (som også er kjempehyggelige), gir gode forklaringer og gir opplevelsen av en felles forståelse av undersøkelsen og videre plan. Anbefales på det sterkeste!

Dårlig

Tannlege: Daniel Nordhaug Skrevet

Blid tannlege, men ikke faglig god. Jeg kan på ingen måte anbefale denne tannlegen. Det ble mye dyrere enn forventet og dårlig resultat.

Anbefales!

Tannlege: Margrete Karterud Skrevet

Hun er rolig,hyggelig,lyttende,gjør meg trygg,dyktig,effektiv. Hva mer kan man ønske seg av en tannlege??

Kjemye flink

Tannlege: Margrete Karterud Skrevet

Da jeg har gedigen tannlegeskrekk har jeg måttet leite etter en trygg plass. Dette har jeg nå funnet her hos Margrethe. Hun å folkene rundt henne er helt enestående.