Gjøvik Tannlegesenter

Gjøvik Tannlegesenter holder til i Gjøvik

Siste vurderinger av Gjøvik Tannlegesenter

Veldig fornøyd!

Tannlege: Daniel Nordhaug Skrevet

Hadde en god tannlegeopplevelse hos Daniel Nordhaug og gjøvik tannlegesenter. Veldig hyggelige og profersonelle! Han er en rolig og behersket person og jeg hadde ingen problemer med å stole 100% på han under behandlingen. Bra jobba!

Super tannlege!

Tannlege: Margrete Karterud Skrevet

Margrete er rolig, hyggelig og effektiv! Tar seg tid til å lytte til pasienten, diskuterer og forklarer gjerne. Definitivt den beste tannlegen jeg har hatt, og jeg har hatt en del forskjellige opp gjennom årene.
Anbefales!

Roleg og flink tannlege

Tannlege: Atle Førde Skrevet

Etter 15 år utan å gå til tannlege kom eg til Atle Førde. Det var ein veldig positiv opplevelse. Vart kalla inn att etter 1 år, møtte då opp utan å vera nevneverdig nervøs! Han har eit veldig behageleg vesen, og er flink til å forklara. Superfornøgd med Atle Førde som tannlege!

Beste tannlegen jeg har hatt!

Tannlege: Daniel Nordhaug Skrevet

Første tannlegen jeg har hatt som har klart å bedøve skikkelig ! Alltid hatt vondt hos tannlegen de få gangene jeg har vært der, men ikke denne gangen! Utrolig hyggelig, flink til å forklare og ser hele personen, ikke bare problemet. Anbefales på det sterkeste!

Fantastisk Tannlege.

Tannlege: Margrete Karterud Skrevet

Etter flere år med tannlegeskrekk og stort behandlingsbehov oppsøkte jeg Gjøvik Tannlegesenter v tannlege Margrete Karterud. Behandlingen er godt i gang og min tannlegeskrekk er nå helt borte. Veldig rolig,behagelig og flink tannlege, tar seg tid til og forklare underveis og jeg får gode svar på spørsmål, Her trenger jeg ikke være redd smerter underveis.