Tune legesenter

Bjørnstadveien 2 1712 Grålum

Siste vurderinger av behandlere ved Tune legesenter

Kunnskapsrik

Lege: Arslan Akhtar Skrevet

Flink lege. Tar deg seriøst. Henviser om det er noe, erfaren og dyktig. Lytter godt og sjekker ut at det er riktig oppfattet hva jeg mener.

Tar ting på alvor

Lege: Arslan Akhtar Skrevet

Arslan tar meg og mine problemer på alvor, og han gjør de undersøkelser og henvisninger som må til for å finne ut hva som er galt.

Jeg fikk time samme dag jeg ringte, og Arslan ropte meg inn ett minutt FØR jeg hadde time! Så var ingen ventetid.

Problemløser

Lege: Arslan Akhtar Skrevet

Jeg har fått et godt inntrykk av min nye fastlege. Har vært hos han et par ganger, og han tar meg seriøst hver gang.
Har hatt mye diffuse plager som har vært undersøkt tidliger uten resultat. Likevel henviser han meg videre, og det virker som han er interresert i å hjelpe meg.
Han hører på det jeg har og si og gir meg svar og informasjon om ting jeg lurer på.
Jeg har ingeting å utsette på Arslan.

Mangel på empati og engasjement

Lege: Arslan Akhtar Skrevet

Her er det mye rom for forbedring. Jeg har flere ganger besøkt Arslan. Som legevaktlege og nå min fastlege etter at min forrige sluttet.
Han virker lite interessert og for meg så virker det som at dette yrket er noe han egentlig ikke vil jobbe med. Det føles nesten som at man er en byrde. Mulig faglig kompetanse er bra, men dette skinner ikke igjennom.

Usikker

Lege: Arslan Akhtar Skrevet

Har gått til jevnlig oppfølging hos han som var legen før Arslan tok over. Han var super flink! Tok deg på alvor, fleipet, trøstet eller henviste deg videre hvis du trengte det.

Arslan vet ikke hva han skal gjøre og nevner det sikkert 8 ganger i løpet av timen og virket lettet når du går. Han tror nok han er flink til å lytte, men det blir for påtatt.