Tune legesenter

Bjørnstadveien 2 1712 Grålum

Siste vurderinger av behandlere ved Tune legesenter

Fantastisk lege

Lege: Sissel Gro Helseth Skrevet

Har sjeldent behov for lege hjelp hittil i livet. Men de få gangene har jeg fått komme inn uten å bestille time, bra mottagelse og imøtekommende og omsorgsfull. Tar deg serriøst og sjekker deg nøye og henviser deg til spesialister. Anbefales på det sterkeste.

En dyktig lege

Lege: Sissel Gro Helseth Skrevet

Jeg er heldig som blir ivaretatt av en omsorgsfull dyktig og imøtekommende lege.Hun undersøker deg nøye, og tar seg god tid, ikke noe stress. Hun følger deg opp, og henviser kjapt om det er behov.Kort ventetid på time, og jentene i resepsjonen er hyggelige og blide.
Anbefaler denne legen på det sterkeste!!

Den beste fastlegen av alle

Lege: Sissel Gro Helseth Skrevet

Dyktig, lyttende, blid, imøtekommende og omsorgsfull .
Nøler ikke med å videresende til spesialister, og følger opp.

Ikke fornøyd

Lege: Sissel Gro Helseth Skrevet

Er ikke fornøyd med Sissel. Føler ikke hun tar meg seriøst når jeg kommer til legen. Har også hatt problemer med ørene over lang tid, dette har hun gjort svært lite med. Hun har ikke henvist meg videre til Ø-N-H, noe som burde vært gjort for lenge siden. Vil ikke anbefale henne, men de andre på Tune legesenter kan jeg anbefale.
Det er kort ventetid, får time raskt, og de som sitter bak skranken er alltid hyggelige og blide.

En lege som tar deg på alvor

Lege: Sissel Gro Helseth Skrevet

Jeg var så heldig å få Sissel til fastlege da vi flyttet hit i 2010, men hun hadde bare en ledig plass så mine barn fikk andre leger. Kan virkelig anbefale henne til fastlege! :D Hun lytter, tar deg på alvor og er ikke redd for å henvise deg videre, ved behov. Det er aldri stress med henne, hun tar seg tid til deg. Har fulgt med på fastlegelisten og var så heldig å få inn min datter til henne også. De er alle herlige på Tune legesenter! :) I resepsjonen er det alltid smil og godt humør. :) Kan virkelig anbefale Sissel og Tune legesenter! :)