Markedet Legesenter

Skåregata 92 - 4. etg 5528 Haugesund

Siste vurderinger av behandlere ved Markedet Legesenter

Min lege kan annbefales til alle og enhver !

Lege: Solfrid Anette Anvedsen Skrevet

Gir henne det beste karakter. Imøtekommende og hyggelig. Gir seg alltid god tid og er veldig flink til og lytte. Noe som jo er utrolig viktig av en fastlege. Hun er faglig flink og er det noe så sender hun meg videre til en spesialist. Om det da skulle være nødvendig. Hun er smilende og blid og svært vennlig. Og det er også de andre som er på dette legesenteret, det må jeg virkelig si og gir de min alle beste ros. Vennlig motagelse og et hei og smil gjør jo alle glade og blid. Uansett hva som måtte feile. Så dette legesenter kan jeg bare annbefale på det sterkeste og varmeste. Jeg går alltid fornøyd og med god harmoni der fra. !

Lege: Christian Veuskens Skrevet

Utrolig flink lege! Imøtekommende, forståelsesfull, hjelpsom på alle nivåer! Flink til å følge opp på tidligere timer som har handlet om andre ting (hvordan har det gått med det og det osv..). Minimalt med ventetid, tar alle problemer seriøst og er flink til å forklare ting på en enkel og forståelsesfull måte. En lege jeg absolutt anbefaler til alle!

FLINK!

Lege: Sjur Erik Melkeråen Skrevet

Sjur Erik er den av de behageligste legene jeg har vært hos. Han er veldig flink, forståelsesfull og nøye.

Tillitsskapende lege

Lege: Torleiv Kvalvik Skrevet

Ikke lang vente tid på time

Tar seg tid til å lytte til deg, følger godt opp en. Gir en lett fattelig forklaring av konsultasjonen

Servicen og fleksibiliteten kan variere etter hvem en møter, men ellers er det ok

En grei lege

Lege: Torleiv Kvalvik Skrevet

Denne legen virker grundig, er grei å snakke med og henviser deg videre hvis du ber om det. Kort ventetid, men virker av og til noe travel. Kunne kanskje ha vært noe bedre til å informere om ting, men svarer greit når en spør om ting.