Sjur Erik Melkeråen

Autorisasjon (2005)

Tilleggskompetanse

Sjømannslege

Markedet Legesenter Telefonnummer52 72 29 1752 72 29 ...
Skåregata 92 - 4. etg 5528 Haugesund
Sjur Erik Melkeråen er en av 36 fastleger i Haugesund

Siste vurderinger av Sjur Erik Melkeråen

veldig fornøyd

Jeg er veldig fornøyd med dr. Melkeråen. Veldig oppmerksom og omsorgsfull. Har peiling om alt jeg spører om. Alltid fornuftigе råd.

Skuffet og frustrert

Har vært pasient hos Melkeråen siden han begynte som fastlege. Opplever han som en uengasjert og ikke til stede. Dårlig til å følge opp pasienter, og komme med forslag på mulig diagnosering. Føler meg ikke tatt seriøst med mine plager. Hver gang jeg er der må jeg begynne å fortelle samme historie, da det virker som han ikke husker pasientene sine fra gang til gang. Vurderer nå å byte, da han i tillegg til alt dette sitter å gjesper under legetimen.

Noe skuffet

Etter å ha hatt denne fastlegen i noen år så jeg meg nødt til å bytte. Kom raskt inn til time og var lett tilgjengelig, men var ikke flink med å gi relevant og god nok informasjon og skrev feil i henvisninger bl.a symptomer man hadde tidligere istedenfor symptomer som var aktuelle ved konsultasjonen fordi han antok ting fremfor å spør pasienten. Har man psykiske problemer bør man følge med at han faktisk skriver rett. Her må pasienten nå rydde opp i flere års rot for å få god nok helsehjelp og det burde vært unødvendig. Og fikk pasienten avslag på henvisninger så måtte pasienten selv sende klager for fastlegen ga ganske enkelt opp. Skjerpings!!

Effektiv og tilgjengelig

Kommer alltid til. Flink å se pasienten. Tar deg seriøst. Bryr seg. Lege til både meg min mann og to barn. Kjempe fornøyd!

Skuffet!

Legen tar meg ikke på alvor, virker stresset, virker helt uinteressert, og ikke til stede. Når det ikke er hver dag en går til legen kan det være greit å få sjekket opp i det en ønsker å undersøke når man først er der, men dette rekker jeg aldri før neste kunde er på vei inn døra. Han spør heller ikke om det er noe mer en lurer på, som jeg vil si vil være naturlig å spør som lege.
Uprofesjonelt!