Sjur Erik Melkeråen

Markedet Legesenter

2005

Tilleggskompetanse

Sjømannslege

Markedet Legesenter Telefonnummer52 72 29 1752 72 29 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Skåregata 92 - 4.etg- 5528 Haugesund
Sjur Erik Melkeråen er en av 32 fastleger i Haugesund

Siste vurderinger av Sjur Erik Melkeråen

Effektiv og tilgjengelig

Kommer alltid til. Flink å se pasienten. Tar deg seriøst. Bryr seg. Lege til både meg min mann og to barn. Kjempe fornøyd!

Skuffet!

Legen tar meg ikke på alvor, virker stresset, virker helt uinteressert, og ikke til stede. Når det ikke er hver dag en går til legen kan det være greit å få sjekket opp i det en ønsker å undersøke når man først er der, men dette rekker jeg aldri før neste kunde er på vei inn døra. Han spør heller ikke om det er noe mer en lurer på, som jeg vil si vil være naturlig å spør som lege.
Uprofesjonelt!

Ikke lenger fornøyd :(

Har hatt Melkeråen som fastlege i flere år og har vært veldig fornøyd, MEN sliter man psykisk blir man ikke tatt på alvor. Blir sendt hjem, får beskjed at det går over eller så man komme tilbake om en blir verre. Men om man kommer tilbake og er verre så er det samme viset enda en gang. Ingen henvisning videre. Vil stadig ha pasient til å forsøke ting som allerede er forsøkt og feilet. Vurderer sterkt å bytte lege. Dessverre :(

God Lege!

Flink og behagelig, og ikke minst effektiv. For meg ,som jobber og alltid har dårlig tid-utrolig kjekt å komme til bestilt klokkeslett og komme inn til lege ,faktisk på samme tidspkt(forskjell med min forrige lege-1-1,5 t ventetid!!!)

Lyttende, tillitsfull og kunnskapsrik. Gjør gode vurderinger og er flink til å kommunisere. Er flink til å henvise videre når dette er aktuelt.

Fast lege

Joda, siden en ikke alltid får tak i den legen en ønsker, så far en det som står igjen. Jeg har også merka en lite oppmerksom,ukonsentret, og noe distre lege som samtidig og tar telefonen mens du er til timen din,og som er vel i kjapeste laget med å hente inn nye pasient og det før du får kommet deg ut av kontoret...Ikke bra....