Sjur Erik Melkeråen

Tlf: 52 72 29 17 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Sjur Erik Melkeråen er en av 32 fastleger i Haugesund

Siste vurderinger av Sjur Erik Melkeråen

Skuffet!

Legen tar meg ikke på alvor, virker stresset, virker helt uinteressert, og ikke til stede. Når det ikke er hver dag en går til legen kan det være greit å få sjekket opp i det en ønsker å undersøke når man først er der, men dette rekker jeg aldri før neste kunde er på vei inn døra. Han spør heller ikke om det er noe mer en lurer på, som jeg vil si vil være naturlig å spør som lege.
Uprofesjonelt!

Ikke lenger fornøyd :(

Har hatt Melkeråen som fastlege i flere år og har vært veldig fornøyd, MEN sliter man psykisk blir man ikke tatt på alvor. Blir sendt hjem, får beskjed at det går over eller så man komme tilbake om en blir verre. Men om man kommer tilbake og er verre så er det samme viset enda en gang. Ingen henvisning videre. Vil stadig ha pasient til å forsøke ting som allerede er forsøkt og feilet. Vurderer sterkt å bytte lege. Dessverre :(

God Lege!

Flink og behagelig, og ikke minst effektiv. For meg ,som jobber og alltid har dårlig tid-utrolig kjekt å komme til bestilt klokkeslett og komme inn til lege ,faktisk på samme tidspkt(forskjell med min forrige lege-1-1,5 t ventetid!!!)

Lyttende, tillitsfull og kunnskapsrik. Gjør gode vurderinger og er flink til å kommunisere. Er flink til å henvise videre når dette er aktuelt.

Fast lege

Joda, siden en ikke alltid får tak i den legen en ønsker, så far en det som står igjen. Jeg har også merka en lite oppmerksom,ukonsentret, og noe distre lege som samtidig og tar telefonen mens du er til timen din,og som er vel i kjapeste laget med å hente inn nye pasient og det før du får kommet deg ut av kontoret...Ikke bra....

ukonsentrert og stresset

Jeg har vært hos Melkeråen en del gangen, før de flyttet og nå som de er på markedet. Jeg opplever Melkeråen som ukonsentrert, og at han ikke vil hørre på meg og mine problemer. Det er ikke alltid jeg får sakt alt jeg vil før det er ut og inn med neste.
Men jeg opplever han også som dyktig.
Kontordamene er veldig uhøfelige i telefonen! Der er ikke så kjekt.

Han er "ikke tilstede".Det er om ¨gjøre å få meg ut

Jeg var hos legen i går.Fikk vel kanskje fem minutter inne hos han:Det var så mye jeg ville ha spurt om,men det ble ikke anledning.Fikk bare en henvisning til laboratoriet for å ta blodprøver.Alle virket utrolig stresset.To sykesøstre står og "radler" mens jeg står og venter på å få betalt.Sånn skal det ikke være.

Savner kontakt med helsesekretæren etter flytting i nye lokaler!

Jeg savner den personlige kontakten med helsesekretær etter at kontoret flyttet i nye lokaler og sammenslåing av flere legekontor. Faktisk også litt underlig å betale i automat etter konsultasjon; ikke noe kontakt med helsesekretær etter endt legetime.
Fordel med nye lokaler: forhåpentligvis mulig å komme til annen lege hvis min fastlege er forhindret.

Behagelig, men..

Flink og behagelig, men etter han flyttet til Markedet så har jeg nesten vært skuffet. De andre sektetærene har jeg opplevd som uhøflige og krasse. Hun har hatt der han var før er alltid hyggelig og sympatisk. Håper alltid jeg treffer på henne når jeg ringer.
Sist jeg var der etter flyttingen så virket alle stresset, dessverre også Melkeråen. Hørte på Halvparten av det jeg sa, men hørte godt på resten og tok tak i det.

Håper alt det nye og at stresset har lagt seg..
Før flyttingen var jeg super fornøyd!

Ikke bra

Dårlig å innformere om påvist sykdom som ble oppdaget på blodprøver. Må betale for ny konsultasjon for å få informasjon om sykdomen . Ikke fornøyd.

Flink og effektiv

Den beste legen jeg noen sinne har hatt !
Hører på deg og tar deg på alvor. Er heller ikke lang ventetid, har ventet maks 10 minutter for å komme inn til Dr.Melkeråen. Må også skryte av Helsesekretærene som jobber der utrolig flinke og hyggelige damer som kan jobben sinn.

Mvh svært fornøyd paseint av dr.melkeåren

Veldig flink og grei lege :-)

Trolig den beste legen jeg har hatt. Kommer inn til timen uten for mye venting, lytter og tar problemene seriøst. Har hatt noen leger og han er en av legene jeg har følt meg mest trygg på. Har ingen problemer med å henvise videre hvis han mener oppfølging/ behandling av han alene ikke er godt nok. En lege jeg vil anbefale :-)

FLINK!

Sjur Erik er den av de behageligste legene jeg har vært hos. Han er veldig flink, forståelsesfull og nøye.

Flinkeste egen jeg har hatt

Forståelsesfull og utrolig flink og orientert.
Mye kunnskap om mange forskjellig sykdomsbilder.
Flink med barn også.