Sjur Erik Melkeråen

Markedet Legesenter

2005

Tilleggskompetanse

Sjømannslege

Markedet Legesenter Telefonnummer52 72 29 1752 72 29 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Skåregata 92 - 4.etg- 5528 Haugesund
Sjur Erik Melkeråen er en av 32 fastleger i Haugesund

Siste vurderinger av Sjur Erik Melkeråen

Noe skuffet

Etter å ha hatt denne fastlegen i noen år så jeg meg nødt til å bytte. Kom raskt inn til time og var lett tilgjengelig, men var ikke flink med å gi relevant og god nok informasjon og skrev feil i henvisninger bl.a symptomer man hadde tidligere istedenfor symptomer som var aktuelle ved konsultasjonen fordi han antok ting fremfor å spør pasienten. Har man psykiske problemer bør man følge med at han faktisk skriver rett. Her må pasienten nå rydde opp i flere års rot for å få god nok helsehjelp og det burde vært unødvendig. Og fikk pasienten avslag på henvisninger så måtte pasienten selv sende klager for fastlegen ga ganske enkelt opp. Skjerpings!!

Effektiv og tilgjengelig

Kommer alltid til. Flink å se pasienten. Tar deg seriøst. Bryr seg. Lege til både meg min mann og to barn. Kjempe fornøyd!

Skuffet!

Legen tar meg ikke på alvor, virker stresset, virker helt uinteressert, og ikke til stede. Når det ikke er hver dag en går til legen kan det være greit å få sjekket opp i det en ønsker å undersøke når man først er der, men dette rekker jeg aldri før neste kunde er på vei inn døra. Han spør heller ikke om det er noe mer en lurer på, som jeg vil si vil være naturlig å spør som lege.
Uprofesjonelt!

God Lege!

Flink og behagelig, og ikke minst effektiv. For meg ,som jobber og alltid har dårlig tid-utrolig kjekt å komme til bestilt klokkeslett og komme inn til lege ,faktisk på samme tidspkt(forskjell med min forrige lege-1-1,5 t ventetid!!!)

Lyttende, tillitsfull og kunnskapsrik. Gjør gode vurderinger og er flink til å kommunisere. Er flink til å henvise videre når dette er aktuelt.

Fast lege

Joda, siden en ikke alltid får tak i den legen en ønsker, så far en det som står igjen. Jeg har også merka en lite oppmerksom,ukonsentret, og noe distre lege som samtidig og tar telefonen mens du er til timen din,og som er vel i kjapeste laget med å hente inn nye pasient og det før du får kommet deg ut av kontoret...Ikke bra....