Byparken legesenter

Storgata 44 2212 Kongsvinger

Siste vurderinger av behandlere ved Byparken legesenter

Dyktig,Presis og Ordentlig

Lege: Guro Ek Skarnes Skrevet

Er veldig fornøyd med Guro. Hun tar meg alltid alvorlig. Hun er svært dyktig i jobben sin. Er hun usikker søker hun råd. Å det er det en dyktig lege skal gjøre. Hun er som regel alltid presis når man kommer til time hvis ikke noe akutt har oppstått for henne. Hun svarer nesten alltid ut meldinger i pasientsky samme dag hvis det er viktig melding, selv om hun egentlig har mye lenger frist på det.
Hun tar min datter ekstremt alvorlig og har tatt seg ekstremt god tid med henne. Så timene med henne er satt opp som siste på dagen så vi kan ha sittet inne på samtale med henne i over en hel time. Å det syntes jeg er helt utrolig flott. Hun er helt fantastisk flott og min datter er også meget fornøyd etter timene hos Guro. Å da ser man at det fungerer.
Tusen takk for all den jobben du legger ned. Du er en fantastisk dyktig lege som tar pasientene dine på alvor, og du har empati og bryr deg om dem. Takk for at du er du. Glad for at vi har deg som lege.

Effektiv og Hjelpsom

Lege: Håvar Rimfeldt-Kvale Skrevet

Byens beste fastlege. Uansett problem vet jeg at jeg får hjelp av Håvar, som jente kan man møte på mange mannlige leger som ikke "forstår". Håvar lytter, og er genuint interessert i å hjelpe deg. Håvar har humor, men han tuller og prater seg ikke bort. En fin fyr, og en utrolig kunnskapsrik lege. Finner han ikke en løsning selv, nøler han ikke med å henvise videre.

Beste legen som finnes!

Lege: Guro Ek Skarnes Skrevet

Enormt glad for at jeg byttet til Guro Ek Skarnes. En lege som tar seg god tid , lytter og hører på deg! Svarer også raskt på pasientsky.
Alle leger skulle vært som Guro!

Lite tilgjengelig

Lege: Lisbeth Kjernli Skrevet

Legen avlyser timen gjentatte ganger, på kort varsel. Ofte kun noen timer før.
Det er 5-6 uker ventetid på ny time!
En må også forklare vedkommende i resepsjonen om hvilke problem en ønsker time for, slik at de kan vurdere om du kan få en hastetime hos en turnuslege.

Besta legen som finns

Lege: Guro Ek Skarnes Skrevet

Tyvärr är jag inte kvar hos dig efter flytten. Du är en helt underbar lege trygg o ser til hela patienten. Den bästa jag haft. Fler skulle vara som dig. 🤗💖🐱