Byparken Legesenter AS

Storgata 44 2212 Kongsvinger

Siste vurderinger av behandlere ved Byparken Legesenter AS

Uinteressert i å lytte

Lege: Dag Sigurd Salicath Skrevet

Kom dit for å snakke om psykiske problemer, han var ikke interessert i å høre på hva jeg hadde å si. Jeg kom ikke til ordet. Han sa at han skjønte ikke hva han kunne hjelpe meg med og at han har mye annet å gjøre. Da jeg prøvde å forklare hvorfor jeg kom dit ble jeg avbrutt og forklart: "Ja men alle har sine mørke perioder i livet".

Lite hyggelig å bli møtt slik når man kommer dit for å få hjelp. Hjalp heller ikke på psyken. I tillegg lang ventetid hver gang jeg har time der.

Fikk heldigvis god hjelp av en annen lege. Har byttet fastlege.

Anbefales virkelig

Lege: Lisbeth Kjernli Skrevet

Fantastisk varm god å lyttende. Har tid til pasient og er oppriktig interessert i deg og hva du trenger av hjelp.

Spesielt

Lege: Bernhard Christian Taugbøl Eckbo Skrevet

Hadde han vikar som jeg da trodde var min lege, og bare super bra kontakt der. Har veldig vanskelig ned folk så det var godt med tillit oppfølging osv. Så når det var dags for bytte til Eckbo da føltes det att her kommer det gå helt andre veier. Ikke med på beslutninger skal kaste om på saker man har funket på i flere år osv. Kan si før jeg byttet så var det opp i mot til min værste måned by far!

Lite omsorgsfull

Lege: Dag Sigurd Salicath Skrevet

Ekstrem lang ventetid hver eneste gang. Når man kommer inn er han veldig stressa. Føler at han ikke har tid til å høre ordentlig etter og avbryter hele tiden. Føler meg ikke sett eller forstått. Bytter fastlege etter dagens besøk.

Til ingen hjelp

Lege: Håvar Rimfeldt-Kvale Skrevet

Jeg har i en god stund hatt Håvard som fastlege. Må dessverre innrømme at jeg ikke var veldig fornøyd. Han smiler mye men går hele tiden rundt grøten. Jeg er ikke så ofte hos legen men de få gangene jeg faktisk var hos legen var jeg ofte usikker på hva jeg faktisk hadde fått ut av legebesøket. Videre var det en veldig lang ventetid på legetimene. Måtte ofte vente fra den ene til den neste måneden. Men dette spilte forsåvidt ingen rolle, da legetimene som oftest dessverre var helt meningsløse, da jeg ikke fikk noen reell hjelp med det jeg fatkisk slet med...