Byparken Legesenter AS

Telefonnummer62 81 02 2262 81 02 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Storgata 44 2212 Kongsvinger

Siste vurderinger av Byparken Legesenter AS

Helt suveren!

Lege: Lisbeth Kjernli Skrevet

Generelt veldig fornøyd. Hun tar seg god tid, lytter og forklarer veldig godt. En merker ikke at hun har dårlig tid.

Lang ventetid

Lege: Dag Sigurd Salicath Skrevet

Satt og ventet i 1,5 time sammen med mine to sønner på 8 år og 3 mnd. Fikk ikke noe beskjed om forsinkelser. Gikk i ekspedisjonen for å høre, men damen i luka kunne ikke si noe da legen ikke oppdaterte listene sine, slik at hun ikke hadde oversikt. Til slutt gikk vi uten å få utrettet noe.

Kjempe fornøyd over service og oppfølging.

Lege: Guro Ek Skarnes Skrevet

Jeg er kjempe glad for å ha byttet lege til Guro Ek Skarnes. Hun følger meg nøye opp, og er tilgjengelig. Får time raskt når jeg trenger det. God kontakt vis pasientsky. Det fungerer kjempebra. Hun gjør at man kan føle seg trygg selv om man er mye syk.
Godt når man er en kroniker. Da trenger man slike gode leger som henne.

Flinke folk her,som kan jobben sin.

Lege: Guro Ek Skarnes Skrevet

Veldig fornøyd med min nye fastlege,en lege som "ser" deg.en lege som har en fin fremtid foran seg,og som jeg håper å få beholde livet ut.

Ung, dyktig, rask og kunnskapsrik

Lege: Guro Ek Skarnes Skrevet

Har vært hos henne 3 ganger, og fått rask og effektiv behandling. Hun lytter, tar deg seriøst, og kaster ikke bort tiden med utenomsnakk. Legesenteret hun jobber på er moderne og flott. Det eneste negative er betalingsautomaten som "snakker høyt" og forstyrrer alle på venterommet. Den burde stå i et eget avlukke.