Strømmen Legesenter

Sagbruksveien 59 2010 Strømmen

Siste vurderinger av behandlere ved Strømmen Legesenter

En helt fantastisk lege

Lege: Raj Singh Hothi Skrevet

Jeg var så heldig å ha denne legen som vikar for min vanlige fastlege en stund. Jeg skulle så gjerne ønske at han hadde fortsatt å jobbe i nærheten av der jeg bor!

Legen er utrolig flink til å stille de rette spørsmålene, høre etter på hva man forteller og ikke minst til å følge opp. Legen forteller deg hele veien om hvilke prøver som tas og hvorfor og hva som planlegges videre dersom prøvene ikke gir svar.

Flott lege

Lege: Raj Singh Hothi Skrevet

Flott oppfølging av datteren vår på 2 år som hadde fått lungebetennelse, ble sendt hjem fra legevakten kvelden før men hos fastlegen tok det 2 minutter fra vi kom inn til vi var på vei til sykehuset hvor vi endte opp med å måtte bli i 4 dager for behandling. Singh tok kontakt på telefonen dagen etter for å høre hvordan det gikk. Aldri opplevd slik genuin omtanke fra tidligere fastlege.

Måtte bytte lege

Lege: Narges Amiri-Moghadam Skrevet

Opplever Narges Amiri som en uprofesjonell lege. hun er Uinteressert i å høre på meg som pasient, og tar ikke mine problemer på alvor. Har ingen øyekontakt når jeg forteller om problemet, og velger heller å sitte på pc'en og skrive. Det er en ekstra belastning å høre at problemet ditt blir bagatellisert.

Kjempeflink lege!

Lege: Narges Amiri-Moghadam Skrevet

Amiri er virkelig en fantastisk lege. Jeg har hatt henne som fastlege i flere år nå, og føler at hun er faglig dyktig, lyttende og veldig empatisk. Anbefaler Amiri til alle som ønsker en dyktig lege som virkelig bryr seg.

Veldig dårlig erfaring med denne legen

Lege: Narges Amiri-Moghadam Skrevet

Jeg og min familie hadde dr. Amiri som fastlege da vi flyttet til Skjetten i 2012. Vi opplevde henne som overfladisk og uinteressert da vi var til konsultasjoner. Dårlig kommunikasjon pga dårlig norske språkferdigheter, og det var lite blikkontakt pga at hun satt og skrev på PC i stedet for å konsentrere seg om pasienten.
Fikk følelsen av at effektivitet var høyeste prioritet, fremfor å være imøtekommende og ha pasienten i fokus.