Strømmen Legesenter

Sagbruksveien 59 2010 Strømmen

Siste vurderinger av behandlere ved Strømmen Legesenter

Utrolig faglig sterk og empatisk lege

Lege: Narges Amiri-Moghadam Skrevet

Denne legen er den beste legen jeg har møtt. Hun vet hva hun snakker om. Hun er opptatt av å hjelpe deg. Lytter og tar deg på alvor. Viser intresse og blir engasjert. Takket være henne har jeg fått en riktig diagnose for min tilstand og får riktige medisiner og hjelp. Jeg er evig takknæmlig av denne legen.

Dorlig

Lege: Narges Amiri-Moghadam Skrevet

Jeg har nå hatt flere timer spredt over lengre tid hos denne legen. I møtet med meg fremstår hun lite interessert i meg som pasient og uengasjert i jobben sin.
Det har vært lang ventetid for å komme inn, og når jeg har fått komme inn har hun hastet seg igjennom timen på noen få minutter, alle gangene jeg har vært der.
Denne legen har ikke fremstått som en engasjert eller handlekraftig lege under mine timer. Jeg har sett meg nødt til å finne en annen fastlege, ettersom jeg ikke har fått nødvendig hjelp for min sykdom.

Den beste legen jeg har vært hos!

Lege: Raj Singh Hothi Skrevet

Singh var vikarlege for meg og mitt barn, dessverre. Jeg skulle så gjerne fått beholdt ham som fastlege, for han bryr seg virkelig om andre mennesker, og gjør virkelig jobben sin på en gjennomført og omtenksom måte! Jeg har aldri følt meg så godt ivaretatt av noe annen lege, og det var en sann lettelse å møte, og få oppfølging av ham. Jeg kan med hånden på hjertet si at takket være ham fikk jeg snudd livet mitt tilbake i riktig retning igjen! Nå har han flyttet, og jeg har fått min gamle lege tilbake, som jo er kunnskapsrik, men du verden som jeg savner Singh. Jeg kan på det aller varmeste anbefale ham til de som skulle få være så heldige å kunne ha ham som fastlege!

Flott lege

Lege: Raj Singh Hothi Skrevet

Byttet over til Singh da legesenteret holder til i nærheten arbeidsplassen min. Jeg har slitt med mageproblemer og følelse av slitenhet hele mitt voksenliv, min gamle lege tok noen allergiprøver og kunne ikke bli brydd med å gjøre noe mer. Singh lyttet til meg, undersøkte meg og henviste meg til spesialist på sykehuset for å utelukke alvorlig sykdom. Når dette var utelukket har Singh systematisk gått gjennom kostholdet mitt og gjort at jeg nå har blitt kvitt plagene. Han har informert meg om nyere forskning, gitt meg hjemmelekser og fått meg til å forstå grunnen til plagene mine.

Jeg er endelig fri for mine plager takket være Singh. Anbefales på det sterkeste!

Uinteressert i pasienten

Lege: Narges Amiri-Moghadam Skrevet

Legen virker uinteressert i deg når du kommer til henne. Ler av deg og sier hun kan ta prøver "for morro skyld", ikke for å hjelpe deg eller finne ut av årsaken til plagene dine. Hadde ikke annet valg enn å bytte!