Skotselv Legesenter

Verksvn. 90 3331 Skotselv

Siste vurderinger av behandlere ved Skotselv Legesenter

Verdens beste!

Lege: Dag Håvard Pettersen Skrevet

Alltid vært en fantastisk lege som ALLTID har hjulpet meg fra ung alder, ikke hatt han nå på 10 år og savner han utrolig som lege.
Å hjelpe en gammel pasient som en venn, (som du alltid har gjort)du reddet livet mitt med og hjelpe meg med uføretrygd!!
Nå er jeg både ung uføretrygdet og klarer faktisk å jobbe to dager i uken som Fritidskontakt i helse og omsorg.
Jeg er evig takknemlig for alt igjennom alle år ( B )

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Marit Ravindran Høgli Skrevet

Veldig behagelig lege, tar seg god tid til å lytte. Virker trygg og sikker, veldig behjelpelig. Vil meg kun det beste

Dyktig, viser omsorg for sine pasienter

Lege: Dag Håvard Pettersen Skrevet

Dyktig, ærlig, følger opp pasienten. Dette gjør deg tryggere på kvalitet i oppfølging av sykdom. Alltid hyggelig.

Engasjert,trygg,innsiktsfull

Lege: Dag Håvard Pettersen Skrevet

En fantastisk lege,som virkelig står på for pasientene sine. Ærlig og ydmyk. Forståelsesfull og kunnskapsrik. Han snur enhver sten for å finne de beste løsningene for pasientene sine. Også så snill og samvittighethetsfull. Alle gleder seg til Dag Håvard kommer tilbake til Skotselv. Kan være noe stressa til tider, men det er forståelig.

Fin lege

Lege: Dag Håvard Pettersen Skrevet

Har bare gode ord å si om Dag Håvard. Han har fulgt opp meg og min mann bra. Det eneste som er dumt er at han kan virke noe stresset til tider. Men ellers veldig fornøyd.