Skotselv Legesenter

Telefonnummer32 25 17 7732 25 17 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Verksveien 90 3330 Skotselv

Siste vurderinger av Skotselv Legesenter

Trygg og kunnskapsrik, veldig hyggelig lege.

Lege: Dana Andras Skrevet

Verdens beste lege!! Bestandig imøtekommende, og tar ting på alvor. Henviser raskt når det er nødvendig.
Tar seg bestandig god tid, og sjekker opp med spesialist hvis hun er i tvil.
Støttende og forståelsesfull hvis noe er vanskelig.
Skotselv legesenter er legesenteret man føler seg velkommen, i resepsjonen sitter dyktige og veldig hyggelige damer!!
Man må noen ganger vente en stund for å komme inn til Dana, men det er det verdt!!
Anbefaler virkelig Dana som lege!!

Engasjert,trygg,innsiktsfull

Lege: Dag Håvard Pettersen Skrevet

En fantastisk lege,som virkelig står på for pasientene sine. Ærlig og ydmyk. Forståelsesfull og kunnskapsrik. Han snur enhver sten for å finne de beste løsningene for pasientene sine. Også så snill og samvittighethetsfull. Alle gleder seg til Dag Håvard kommer tilbake til Skotselv. Kan være noe stressa til tider, men det er forståelig.

Dyktig og imøtekommende lege

Lege: Dana Andras Skrevet

Jeg er kjempefornøyd med Dana som fastlege. Hun har tatt både meg og min sønn på alvor og fulgt oss opp på en veldig god måte. Jeg opplever at vi alltid får den tiden vi trenger, selv om hun kan være forsinket og sikkert ha det stressende. Følger opp og tar oss virkelig på alvor. Flott med en lege som virkelig lytter og hører på pasientens mening.

Kvinne, virker avmålt, dårlig orden.

Lege: Dana Andras Skrevet

Hun er dårlig til å følge opp sine henvisninger. Dårlig til å følge opp i forhold til NAV. Dårlig til å lytte.Rotete. Undervurderer deg som pasient. Dårlig på kommunikasjon .Virker avmålt. Dårlig orden.Ikke tillit til sine pasienter. Rekvisisjon videre til udyktige leger.

Fin lege

Lege: Dag Håvard Pettersen Skrevet

Har bare gode ord å si om Dag Håvard. Han har fulgt opp meg og min mann bra. Det eneste som er dumt er at han kan virke noe stresset til tider. Men ellers veldig fornøyd.