Dag Håvard Pettersen

Tlf: 32 25 17 77 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Dag Håvard Pettersen er en av 14 fastleger i Øvre Eiker

Siste vurderinger av Dag Håvard Pettersen

Engasjert,trygg,innsiktsfull

En fantastisk lege,som virkelig står på for pasientene sine. Ærlig og ydmyk. Forståelsesfull og kunnskapsrik. Han snur enhver sten for å finne de beste løsningene for pasientene sine. Også så snill og samvittighethetsfull. Alle gleder seg til Dag Håvard kommer tilbake til Skotselv. Kan være noe stressa til tider, men det er forståelig.

Fin lege

Har bare gode ord å si om Dag Håvard. Han har fulgt opp meg og min mann bra. Det eneste som er dumt er at han kan virke noe stresset til tider. Men ellers veldig fornøyd.

Fastlegen min til jeg ikke lenger trenger en.

Denne mannen har reddet livet mitt. Svart og selv tatt kontakt på mobil til alle døgnets tider. Han er ikke lenger kun min fastlege, men også min venn.
Han har bred innsikt. Og tilpasser seg og er imøte kommende. Tatt i betraktning at han har 1400 pasienter. Så vil jeg beskrive han som en menneske kjenner og har en genuin interesse for sine pasienter.
Hvert fall de som samarbeider med han og er ærlige.

Han kan virke veldig opptatt og over arbeidet.
Men med de ansatte han har til sin rådighet. Så har jeg full tillit til han som person og allmennlege. Hans innsikt i Psykiatrien kommer med som en bonus.

Denne mannen har reddet mitt liv. Opptil flere ganger. Har til og med gitt meg husly når jeg ikke har hatt noen andre å henvende meg til.

Hva mer kan jeg si. Jeg gleder meg til videre samarbeid med Dr.Pettersen.

anbefales ikke

Etter å ha lest vurderinger her på Legelisten så valgte jeg å bytte til denne legen.Hadde tro på å møte en lege med stor kompetanse og innsikt i alt som hører lege-yrket til.Så feil kan man ta.Mitt inntrykk er at han er stresset,sliten og trøtt.Jeg har en del plager som krever oppfølging men dessverre uteble dette fullstendig.Da jeg fikk vite at i min journal stod ting som ikke stemmer med mine plager og som ikke stemmer med virkeligheten så setter jeg et spørsmålstegn ved hvor han tar dette fra.Mulig det er fordi han er ukonsentrert men dette går virkelig ikke an.Han er nok faglig dyktig men velger å bytte lege.

God lege

Enn så lenge meget fornøyd, han lytter og er respektfullt, og opptatt av å se mennesket.

Bra lege som lytter og vet mye

Jeg er så langt meget fornøyd med han. Synes han lytter og er grei og det virker som om han vet mye.

Den mest forståelsesfulle lege jeg har hatt, stiller bestandig opp

Setter pasientene i fokus, er lett å komme i kontakt med, stiller opp for både gamle og unge