Dag Håvard Pettersen

Skotselv Legesenter Mann, 46 år

Autorisert2002
Ledige plasser 267 av 1500
Vil du bytte til denne fastlegen?

Skotselv Legesenter

Verksveien 90 3330 Skotselv
Dag Håvard Pettersen er en av 14 fastleger i Øvre Eiker

Siste vurderinger av Dag Håvard Pettersen

Fin lege

Har bare gode ord å si om Dag Håvard. Han har fulgt opp meg og min mann bra. Det eneste som er dumt er at han kan virke noe stresset til tider. Men ellers veldig fornøyd.

Fastlegen min til jeg ikke lenger trenger en.

Denne mannen har reddet livet mitt. Svart og selv tatt kontakt på mobil til alle døgnets tider. Han er ikke lenger kun min fastlege, men også min venn.
Han har bred innsikt. Og tilpasser seg og er imøte kommende. Tatt i betraktning at han har 1400 pasienter. Så vil jeg beskrive han som en menneske kjenner og har en genuin interesse for sine pasienter.
Hvert fall de som samarbeider med han og er ærlige.

Han kan virke veldig opptatt og over arbeidet.
Men med de ansatte han har til sin rådighet. Så har jeg full tillit til han som person og allmennlege. Hans innsikt i Psykiatrien kommer med som en bonus.

Denne mannen har reddet mitt liv. Opptil flere ganger. Har til og med gitt meg husly når jeg ikke har hatt noen andre å henvende meg til.

Hva mer kan jeg si. Jeg gleder meg til videre samarbeid med Dr.Pettersen.

anbefales ikke

Etter å ha lest vurderinger her på Legelisten så valgte jeg å bytte til denne legen.Hadde tro på å møte en lege med stor kompetanse og innsikt i alt som hører lege-yrket til.Så feil kan man ta.Mitt inntrykk er at han er stresset,sliten og trøtt.Jeg har en del plager som krever oppfølging men dessverre uteble dette fullstendig.Da jeg fikk vite at i min journal stod ting som ikke stemmer med mine plager og som ikke stemmer med virkeligheten så setter jeg et spørsmålstegn ved hvor han tar dette fra.Mulig det er fordi han er ukonsentrert men dette går virkelig ikke an.Han er nok faglig dyktig men velger å bytte lege.

God lege

Enn så lenge meget fornøyd, han lytter og er respektfullt, og opptatt av å se mennesket.

Bra lege som lytter og vet mye

Jeg er så langt meget fornøyd med han. Synes han lytter og er grei og det virker som om han vet mye.