Dag Håvard Pettersen

Autorisasjon (2002)

Dag Håvard Pettersen er en av 17 fastleger i Øvre Eiker

Siste vurderinger av Dag Håvard Pettersen

Verdens beste!

Alltid vært en fantastisk lege som ALLTID har hjulpet meg fra ung alder, ikke hatt han nå på 10 år og savner han utrolig som lege.
Å hjelpe en gammel pasient som en venn, (som du alltid har gjort)du reddet livet mitt med og hjelpe meg med uføretrygd!!
Nå er jeg både ung uføretrygdet og klarer faktisk å jobbe to dager i uken som Fritidskontakt i helse og omsorg.
Jeg er evig takknemlig for alt igjennom alle år ( B )

Dyktig, viser omsorg for sine pasienter

Dyktig, ærlig, følger opp pasienten. Dette gjør deg tryggere på kvalitet i oppfølging av sykdom. Alltid hyggelig.

Engasjert,trygg,innsiktsfull

En fantastisk lege,som virkelig står på for pasientene sine. Ærlig og ydmyk. Forståelsesfull og kunnskapsrik. Han snur enhver sten for å finne de beste løsningene for pasientene sine. Også så snill og samvittighethetsfull. Alle gleder seg til Dag Håvard kommer tilbake til Skotselv. Kan være noe stressa til tider, men det er forståelig.

Fin lege

Har bare gode ord å si om Dag Håvard. Han har fulgt opp meg og min mann bra. Det eneste som er dumt er at han kan virke noe stresset til tider. Men ellers veldig fornøyd.

Fastlegen min til jeg ikke lenger trenger en.

Denne mannen har reddet livet mitt. Svart og selv tatt kontakt på mobil til alle døgnets tider. Han er ikke lenger kun min fastlege, men også min venn.
Han har bred innsikt. Og tilpasser seg og er imøte kommende. Tatt i betraktning at han har 1400 pasienter. Så vil jeg beskrive han som en menneske kjenner og har en genuin interesse for sine pasienter.
Hvert fall de som samarbeider med han og er ærlige.

Han kan virke veldig opptatt og over arbeidet.
Men med de ansatte han har til sin rådighet. Så har jeg full tillit til han som person og allmennlege. Hans innsikt i Psykiatrien kommer med som en bonus.

Denne mannen har reddet mitt liv. Opptil flere ganger. Har til og med gitt meg husly når jeg ikke har hatt noen andre å henvende meg til.

Hva mer kan jeg si. Jeg gleder meg til videre samarbeid med Dr.Pettersen.