Allmenlegekontor Esculap

Øvre Torggate 10 3017 Drammen

Siste vurderinger av behandlere ved Allmenlegekontor Esculap

Anbefales ikke

Lege: Urszula Teresa Andruchow Skrevet

Har hatt henne som fastlege i flere år, og angrer på at jeg ikke byttet tidligere. Følte meg latterliggjort ved flere anledninger da jeg kom for sjekk pga store plager. Hun undersøkte ikke og tok seg heller ikke tid til å høre hva jeg kom for å si, alt ble feid bort med "ingenting" eller skylte på overvekt. Totalt blottet for empati og ønske om å hjelpe pasienten, følte hun ville ha meg ut av kontoret så fort som mulig.
Har vanskelig for å henvise til spesialister.
Informerte feil da min sønn ble diagnosert med flere allergier, og henviste til nett for informasjon. Gikk derfra uten noe informasjon om emnet.
Det positive er at det er kort ventetid på å få time.

Kjempe fornøyd med Urszula

Lege: Urszula Teresa Andruchow Skrevet

Urszula har vært min lege i mange år og til sønnen min på 3 år. Hun og de andre ansatte er alltid hyggelige og profesjonelle, føler oss alltid velkommen og ivaretatt. Når jeg var i en vanskelig situasjon under min graviditet fulgte hun meg opp tett og var alltid vennlig, og gav men den ekstra omsorgen og tryggheten jeg trengte i en vanskelig situasjon. Både jeg og sønnen min har ikke noe problem med å få time de gangene vi er syke. Vi har stort sett holdt oss friske, men vet at vi får den hjelpen vi trenger hvis noe oppstår. Urszula er en varm å omtenksom person, vi som kunder må bare forstå at også leger har dager hvor de er slitne og det er mye å gjøre. Vi skal være takknemlige for de legene vi har :) Vi er i i hvert fall veldig takknemlig for å ha Urszula som lege. Hvis Urszula ikke har vært til stede i sommerferien har Margaretha kollegaen tatt timen, og jeg har bare positivt å si om henne og. Varm og profesjonell. Tusen takk Esculap for den fine gjengen dere er :)

Anbefales ikke

Lege: Urszula Teresa Andruchow Skrevet

Denne legen mangler all form for kunnskap og empati.
Hun undersøker ikke og sjekker ikke noe når du er bekymret for det som du faktisk har kommet til legen for.
Jeg er enig i det som står skrevet av andre her, du føler deg latterligjort selv ved alvorlige henvendelser.
Jeg hadde henne som fastlege i mange år og jeg angrer på at jeg ikke byttet tidligere.
Hun er uhøflig,uproffesjonell og sier alltid at det er "ingenting" slik en annen skriver her.
Hun er også slem mot barn, mine barn ville ikke sitte stille hos legen og hun ble sint på dem.
Ved graviditet var hun forferdelig lite informativ og jeg følte jeg plaget henne ved å komme i det hele tatt.
Alle spørsmål rundt graviditeten ble besvart med sure grynt.
Hvis man er så uheldig og gråter hos henne så blir hun sint.
Laaaaang ventetid!!!!

Abortmotstander! Pass opp!

Lege: Urszula Teresa Andruchow Skrevet

Jeg var bare 18 år da jeg fikk beskjed om at jeg ikke fikk hjelp fra henne. Hun dømte meg, og jeg følte meg lite ivaretatt. Forferdelig opplevelse. Opplevde henne som kald, kynisk og kjip.

Ikke en god lege

Lege: Urszula Teresa Andruchow Skrevet

Ursula er en fastlege som ikke anbefales. Hun er ikke dyktig som fastlege, mangler kompetanse og empati. Er som tidligere vurderer har skrevet mer opptatt av private samtaler. Hører ikke på pasienter, og avbryter midt i samtaler for å skrive på pcen i steden. Hun har i tillegg klart å si at hun ikke vet noe om enkelte sykdommer, og vil derfor ikke ta blodprøver for å utelukke sykdommen.
Et godt råd: stry unna denne fastlegen !