Allmenlegekontor Esculap

Øvre Torggate 10 3017 Drammen

Siste vurderinger av behandlere ved Allmenlegekontor Esculap

Den dårligste legen jeg har hatt

Lege: Urszula Teresa Andruchow Skrevet

Jeg er også veldig overrasket over at folk er så positive når det gjelder henne. Jeg har også opplevd at det tar tid å komme igjennom på telefonen og å få time. Den ene gangen mens jeg satt på kontoret hennes og fortalte om mine problemer, så tok hun tre privat telefon samtaler på polsk mens jeg satt der og gråt og var skikkelig opprørt. Hun brydde seg ikke i det hele tatt og da innså jeg hvord kald person hun er. Etter den timen så byttet jeg fastlege. Jeg følte også at det var stort sett jeg som må komme med alle forslagene til hva som kan være problemet. Hun sa alltid til meg : ''Det er ingenting'' og styrret mer i pc'n enn i meg. Grunn til at hun ikke gir så mye henvisniger er fordi hun har fått mye pepper for det før. Hun henvist for folk for alt mulig rart, for hver mintse ting. Hun er ikke god som lege, men hun er god på å gi sykemeldinger.

Jeg føler meg i de beste hender hos denne legen.

Lege: Urszula Teresa Andruchow Skrevet

Dr. Urszula Andruchow har ved 2 anledninger vært min vikarlege. Jeg opplever henne som meget profesjonell og fagelig dyktig. Hun lytter,er vennlig og inngir trygghet. Jeg føler meg i de beste hender hos denne legen. Personalet forøvrig er meget hyggelige og tolmodige og viser stor omsorg for pasientene.

Lite forståelsesfull!

Lege: Urszula Teresa Andruchow Skrevet

Det tar lang tid å komme igjennom på telefonen, jeg måtte vente lenge på venterommet, og følte at både resepsjonistene og legen var sure. Legen fullførte ikke oppgavene, var lite forståelsesfull, og jeg følte meg litt latterliggjort. Av og til var hun grei å snakke med, mens de fleste gangene har hun ikke tatt meg helt på alvor.

Tror det finnes mange andre leger som er bedre og langt mer interessert

Lege: Urszula Teresa Andruchow Skrevet

Litt overrasket over at alle er så positive her. Jeg har opplevd at det tar tid å komme igjennom på telefonen, det tar tid å få time og jeg blir sittende å vente mens legen selv babbler i vei på polsk, sprudler og ler inne på kontoret sitt i telefonen. Sist da jeg hadde ventet en halv time over tiden (til en time jeg hadde ventet lenge på å få), var det rett før jeg sprakk (og jeg har vært hos henne kanskje et par ganger i året). Dessuten er det stort sett jeg som må komme opp med alle forslagene til hva som kan være problemet. Det synes jeg er rart. Har ønsket henvisning til en spesialist nå flere ganger, denne gangen sa jeg at nå SKAL jeg ha det. Hvor vanskelig kan det egentlig være. Men jeg har igrunnen fått nok og kommer til å bytte lege. Det positive jeg kan trekke frem med henne er at hvis jeg først har vært syk og har hatt behov forå være hjemme fra jobben, har det aldri vært noe problem med sykemelding.

Dyktig, hører på meg.

Lege: Urszula Teresa Andruchow Skrevet

Hører på meg, sender meg videre hvis nødvendig, tar prøver og gir gode råd.
Meget hyggelig betjening i resepsjon/lab.