Fredholt Legesenter AS

Gamleveien 9 3030 Drammen

Siste vurderinger av behandlere ved Fredholt Legesenter AS

Positiv, informerende, ærlig

Lege: Goran Dosic Skrevet

Får svar og hjelp til alt jeg lurer på, og gjerne mer info rundt en diagnose/sykdom, på allmennspråket. Slipper å søke opp latinske navn. Setter pris på omtanken han viser som lege, en form for et personlig forhold til pasienten, ikke BARE "Lege - Pasient", hvor vi som pasienter bare er noe som skal studeres og diagnoseres. Allikevel er han effektiv og flink etter min mening.

Forståelsesfull og lyttende

Lege: Goran Dosic Skrevet

Får alltid den hjelpen jeg trenger og forståelse. Han er rask med tilbakemeldinger. Både jeg og datteren min bruker han og han er utrolig dyktig. Beste fastlege jeg har hatt.

Trygged

Lege: Rie Krat Bjørkholt Skrevet

Hun er flink og hun tar pastaen på alvor og hun prøve å hjelpe så godt hun kan det . Og hun er veldi hyggelig.

Useriøs

Lege: Goran Dosic Skrevet

Har vært hos han to ganger. Første gangen ringte jeg inn for å få vaksiner til reise (noe jeg ga beskjed om når jeg ringte), og en time ble satt opp. Når jeg kommer til timen har han ikke vaksinene og jeg blir sendt til helsestasjonen. Jeg ga sa at dette var noe jeg hadde gitt beskjed om når jeg ringte, men måtte likevel betale for en time hvor han gjorde ingenting.

Gangen etter slet jeg med smerter. Han tok et par prøver, men visste ikke helt hva det var. Fikk resept på smertestillende, men fikk ikke vite helt sikkert hva som skyldes smertene og fikk ingen henvisning videre. Jeg spurte også om å få sykemelding for dagen jeg var der, ettersom jeg ikke var på obligatorisk undervisning (er student), men dette ville han ikke gi og ga ingen begrunnelse for hvorfor.

Han er ikke en lege jeg anbefaler. Man føler seg ikke hørt eller tatt på alvor.

Et medmenneske, god kontakt med pasient.

Lege: Rie Krat Bjørkholt Skrevet

Bra oppfølging med resepter...👍🏼...hurtig behandling med nye resepter...god kommunikasjon...totalt meget fornøyd...👌