Fredholt Legesenter AS

Gamleveien 9 3030 Drammen

Siste vurderinger av behandlere ved Fredholt Legesenter AS

Dr. Google

Lege: Goran Dosic Skrevet

Tar deg ikke seriøst, bruker google aktivt og søker på symptomer osv. Får unøyaktige henvisninger til spesialister på felt han ikke har greie på, for så å trosse spesialistenes anbefalinger om behandling osv. Ignorerer kritiske prøveresultater og sier at det er normalt.

Medmenneske, Dyktig, Forståelsesfull!

Lege: Goran Dosic Skrevet

Dr. Goran Dosic er den beste legen jeg har hatt! Må reise langt for å møte ham, og det sier litt! Han lytter, forstår og finner løsninger. Han er veldig dyktig og følger opp! Har en stor tillit til ham. Han har ikke den 'autoritets' utstrålingen som skremmer meg. Tvert i mot, han er ett medmenneske. Jeg nekter å bytte ham ut med noen andre. Endelig har jeg blitt tatt på alvor og det har forbedret livet mitt til det bedre!
Tusen tusen hjertelig takk til Dr. Goran Dosic, du er virkelig den beste!

Grundig og kunnskapsrik

Lege: Rie Krat Bjørkholt Skrevet

En hyggelig,grundig og effektiv lege. Flink til å ta beslutninger og henviser videre ved behov. God til å kommunisere med både pasient og pårørende.

Kjempe fornøyd!

Lege: Goran Dosic Skrevet

Han er en god lege som tar seg tid og lytter. Henviser videre og tar plagene dine på alvor. Jeg glad for at jeg har byttet til han i fjor.

Best legen

Lege: Goran Dosic Skrevet

Göran var det beste legen jeg någonsin haft. Veldig kunnig, lett å prate med og virkelig høgt kvalifisert.Jeg er veldig fornøyd med han. Anbefaller!