Baasland-Klinikken AS

Olav Tryggvasons Gate 24, inngang Carl Johans gate 7011 Trondheim

Siste vurderinger av Baasland-Klinikken AS

Betryggende og rolig

Lege: Ingrid Baasland Skrevet

Hun var svært rolig og var flink til å forklare alt hun gjorde. Betrygget meg som pasient før selve undersøkelsen.

Kundeservice..?

Lege: Ingrid Baasland Skrevet

Ble henvist fra fastlege i begynnelsen av november og fikk time i slutten av januar, omtrent 3 måneders ventetid på å få time. Dagen jeg hadde time hadde greide jeg ikke å finne klinikken utifra adressehenvisning gitt på sms, (ei heller på Google maps) så jeg prøvde å ringe klinikken for å få veiledning - men ingen telefontjeneste var tilgjengelig.
Ankom derfor sørgelig nok klinikken 10 minutter over angitt tid og fikk beskjed fra resepsjonisten om at timen var utgått siden jeg var for sen til time, og at jeg ville få ny dato for time på sms.

Ny time tildelt i midten av mars, dvs enda 1,5 mnd venting OG en regning på 446,- for en time jeg ikke fikk.

Dette kaller jeg lavmål i kundebehandling.

Trygg og grundig

Lege: Ingrid Baasland Skrevet

Usedvanlig tillitsvekkende og dyktig gynekolog som tok meg som pasient mere på alvor enn jeg hadde forventet. Opplevde at hun tok seg ekstra tid og brydde seg med å henvise videre til annen behandling. Hun har gode kommunikative og mellommenneskelige evner og fremstår svært grundig og dyktig i sitt fag, da hun passet på å informere meg som pasient om hva som ble gjort. Lokalene til klinikken er også moderne og fremstår delikat og med godt renhold.

Fantastisk flink lege

Lege: Ingrid Baasland Skrevet

Var hos Ingrid etter flere ubehagelige opplevelser hos andre gynekologer.Hun er enestående,flink og så behagelig.Undersøkelsen kjente jeg nesten ikke,og hun forklarte alt underveis,og tok seg god tid sånn at jeg fikk svar på de spørsmålene jeg hadde.Så hun er virkelig og anbefale,og trivelige sekretærer har hun også.

Trygg og dyktig

Lege: Lene Hejna Pedersen Skrevet

Lene er en utrolig dyktig gynekolog som tar seg tid til å betrygge sine pasienter før, under og etter undersøkelse.

Jeg var ekstra nervøs etter en ubehagelig opplevelse hos en annen gynekolog (på en annen klinikk i Trondheim), der jeg hverken fikk tatt celleprøve eller satt inn spiral fordi jeg ble så stresset og engstelig.

Jeg kontaktet Baasland-klinikken ang dette og Lena ringte meg opp for å betrygge meg, og informere meg før timen vår. Selv om jeg fortsatt var nervøs gikk timen helt som den skulle og jeg forlot klinikken veldig fornøyd. Jeg hadde fått Lena anbefalt av en av hennes faste pasienter som sa at Lena bare er en person som er i helt riktig yrke, og det må jeg virkelig si meg enig i!